Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@11:33:03 GMT

اوورمارس: پیوستن دلیخت به یوونتوس تمام شده است

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۵۵۵۵

اوورمارس: پیوستن دلیخت به یوونتوس تمام شده است

به گزارش وانانیوز،   مارک اومارس تأیید کرد که انتقال ماتیس دلیخت از آژاکس به یوونتوس قطعی است.

انتظار می‌رود که مدافع میانی و کاپیتان آژاکس عصر امروز (دوشنبه) به تورین سفر کند تا برای تست پزشکی خود که صبح فردا برگزار می‌شود در مرکز پزشکی باشگاه یوونتوس حضور پیدا کند.

مدیرورزشی باشگاه آژاکس نیز با تأیید قطعی بودن انتقال دلیخت به یوونتوس، قهرمان هلند را منتظر دریافت ضمانت‌نامه‌های بانکی برای دریافت رقم انتقال کاپیتانش به تورین دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اورمارس به نشریه فوتبال اینترنشنال هلند گفت: پایان ماجرا در دیدرس است. حالا فقط دریافت ضمانت‌نامه‌های بانکی مانده چون آژاکس روی این مسائل بسیار دقیق و حساس است. من اما امیدوارم که این مسئله خیلی سریع حل و فصل شود اما مطمئنم که آنها این موضوع را هم حل می‌کنند. آنها ایتالیایی‌اند.

طبق اعلام سایت فوتبال ایتالیا، یوونتوس با رقمی در حدود 65 میلیون یورو به علاوه سایر پاداش‌ها که آن را به 75 میلیون یورو می‌رساند و با حقوق سالانه 8 میلیون یورو به علاوه پاداش‌های فردی با یوونتوس قراردادی 5 ساله خواهد بست.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۷۱۰ میلیون یورو تجهیزات صنعت نفت

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ثقفی رئیس هیأت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: سالانه نزدیک به ۷۱۰ میلیون یورو صادرات تجهیزات صنعت نفت داریم اما هدف‌گذاری که در این حوزه صورت گرفته است ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون یورو است که امیدواریم تا دو سال آینده محقق شود.

وی در رابطه با وضعیت صادرات خاطر نشان کرد: توسعه بازار فرامرزی را از سال گذشته به صورت جدی دنبال کردیم. و اکنون به کشورهای همسایه اعم از کشورهای عربی، کشورهای شمالی و آمریکای جنوبی صادرات تجهیزات صنعت نفت را داریم اما تنها ۱۰ درصد ظرفیت است.

ادامه دارد…

کد خبر 6098086 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • استقبال دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد
  • صادرات ۷۱۰ میلیون یورو تجهیزات صنعت نفت
  • روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری
  • خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس
  • خبر خوش؛ طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تأیید شد
  • فیلم| طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تأیید شد
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی
  • مذاهب اسلامی برای کسب فیض به محضر امام صادق(ع) شرفیاب می شدند/ امام صادق(ع) مورد تأیید تمام مذاهب اسلامی هستند
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم