Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس در پی انتشار خبر توقیف نشان تجاری این باشگاه اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه آمده است: «در پی انتشار خبر مربوط به توقیف نشان تجاری باشگاه پرسپولیس به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند مشکلات ناشی از بدهی‌های گذشته برای پرسپولیس مطلب تازه‌ای نیست و این باشگاه همواره با یاری و حمایت هوادارانش، از مصائب این‌گونه گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره مورد پیش‌آمده اخیر هم به اطلاع می‌رساند باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت سردار محمد رویانیان از سردار ایزدبین مبلغ 60 هزار یورو دریافت کرد. در اسناد مالی و اعتباری باشگاه، درباره نحوه هزینه کردن این مبلغ در آن زمان، سندی موجود نیست و طبعاً نمی‌توانیم درباره اینکه مبلغ فوق به چه منظور دریافت و کجا هزینه شده است، اطلاعاتی ارائه کنیم.

با این وجود، نظر به اینکه باشگاه پرسپولیس خود را موظف به تمکین برابر احکام قضایی می‌داند، بازپرداخت این مبلغ را می‌پذیرد. همچنین مواجهه باشگاه با چنین مشکلی، پیش از این نیز به اطلاع هواداران عزیز رسیده بود. در این ارتباط برای حل مشکل، اقدام‌هایی نیز صورت گرفت. برای هواداران عزیز و رسانه‌های محترم نکته پنهانی نیست که باشگاه با بدهی‌های انباشته از گذشته و فشارهای مالی روبه‌روست. باشگاه در راستای حل مشکل، جلساتی را با فرد طلبکار تشکیل داد. در جریان این جلسات مقرر شد بدهی فوق در شش قسط به ایشان عودت داده شود. قسط اول نیز پرداخت شد، ولی با توجه به مشکلات و ضرورت‌های مالی، پرداخت اقساط بعدی ممکن نشد. اولویت باشگاه به ناچار رسیدگی به هزینه‌های جاری از قبیل به خدمت گرفتن کادر فنی جدید، پرداخت مطالبات بازیکنان و عقد قرارداد با بازیکنان جدید یا نفراتی است که باید با آنها تمدید می‌شد تا اخلالی در روند آماده‌سازی تیم ایجاد نشود که همواره خواسته هواداران هم بوده است. باشگاه ناگزیر از انجام این هزینه‌ها در موعد زمانی مشخص است.

پرسپولیس در شرایط فعلی نیاز به آرامش و تمرکز روی اهداف خود دارد که همانا ادامه موفقیت‌هاست تا موجب شادی هواداران و رونق فوتبال کشور باشد. در این بین، بعضی به بهانه‌های گوناگون از جمله بدهی‌های گذشته به باشگاه فشار می‌آورند و طبیعی است که چنین حاشیه‌هایی هم بروز پیدا کند. با این وجود باشگاه پرسپولیس با قدرت هرچه تمام‌تر به کار و تلاش خود ادامه می‌دهد. قطعاً حل و فصل چنین مواردی از خواسته‌های باشگاه است، ولی همانطور که اعلام شد نمی‌توانیم اجازه اختلال در کار تیم و روند آماده‌سازی آن را بدهیم».

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا کریمیان با اعلام این خبر، گفت: تاکنون بیش از 67 هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا روز شنبه 8 اردیبهشت نسبت به ثبت كدرشته ‌محل‌های انتخابی خود به میزان حداكثر 50 كدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی كه در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

وی خطاب به متقاضیان تأکید کرد: ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس كدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از كدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

او در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمديد مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دكتري سال 1403 که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان