Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون ۱۸۰ هکتار اراضی به ارزش ۵۲۶ میلیارد تومان رفع تصرف شده است. ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، فرهاد احدی در گفت‌وگو با خبرنگاران در پارس‌آباد اظهار داشت: 60 مغازه احداثی غیرمجاز که مساحتی در حدود 38 هکتار از اراضی دولتی را در شهرستان پارس‌آباد مغان اشغال کرده بودند قلع و قمع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از 6 هزار هکتار اراضی تحت حفاظت و صیانت ما قرار گرفته است، افزود: ما براساس سیاست سازمان ملی زمین و مسکن و در استان‌ها با همکاری راه و شهرسازی فعالیت‌هایمان را انجام می‌دهیم و بیش از 6 هزار هکتار اراضی تحت حفاظت و صیانت این یگان قرار دارند.

8000 میلیارد ریال از اراضی ملی اردبیل به بیت‌المال بازگردانده شد3350 هکتار از اراضی ملی اردبیل ‌به بیت‌المال بازگردانده شدبیش از 370 هزار مترمربع از اراضی ملی اردبیل رفع تصرف شد

احدی با اشاره به اینکه شهروندان نباید در حاشیه شهرها به ساخت‌ و ساز اقدام کنند، تصریح کرد: یگان حفاظت راه و شهرسازی استان اردبیل وظیفه دارد در محدوده 10 کیلومتری شهرها و بخش‌ها جلوگیری کرده و تلاش می‌کنیم در شهرک‌ها و حاشیه‌های شهر به ساخت‌ و سازها اجازه ندهیم.

فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان اردبیل با تاکید بر همکاری و مشارکت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان کرد: مسئولیت حفاظت از ساخت‌ و سازهای غیرمجاز در حریم جاده‌ها با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است و ما هیچ مسئولیتی در این زمینه نداریم.

وی از رفع تصرف 180 هکتار اراضی خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای سال 96 تاکنون 180 هکتار اراضی به ارزش 526 میلیارد تومان رفع تصرف شده است که از این میزان 38 هکتار مربوط به شهرستان پارس‌آباد می‌شود.

اننهای پیام/p

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۵۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا بابایی اظهار کرد: ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در منطقه گشت رودخان رفع تصرف شد.

بابایی همچنین از تخریب چند بنای غیر مجاز ساخته شده در این زمین‌ها خبر داد و افزود: با باز پس گیری این زمین‌ها ۲ متصرف به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش این زمین‌ها در این منطقه حداقل متری ۸ میلیون تومان است، افزود: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن برای صیانت از عرصه‌های طبیعی و ملی شبانه روز در حال گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن از شهروندان و دوستداران محیط زیست خواست: در صورت مشاهده تخریب، تصرف و آلودگی محیط زیست موارد را در اسرع وقت به نزدیک ترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

کد خبر 6088915

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن
  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • اجرای ۲۲ فقره رفع تصرف در استان اصفهان
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۱۲۶ هزار مترمربعی اراضی ملی در خوزستان
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان