Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرزایی گفت: مناطقی که در آن مساجدی فعال دارند از آسیب های اجتماعی نیز در امان هستند لذا باید این سنگرهای ارزشمند را حفظ کرد و در جهت ارتقا آن کوشید. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «علی میرزایی»  امروز ﴿دوشنبه۲۴تیر﴾ در دیدار صمیمی با مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ساوه گفت: مناطقی که در آن مساجدی فعال دارند از آسیب های اجتماعی نیز در امان هستند لذا باید این سنگرهای ارزشمند را حفظ کرد و در جهت ارتقا آن کوشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرماندار شهرستان ساوه  به سند تحول کانون های فرهنگی هنریمساجد اشاره کرد و افزود: جوانگرایی و رویکرد خلاقانه محوری، ارتباط سالم در فضای مجازی، خانواده محوری و مسجد محوری بخش هایی از این سند تحول هستند.

 

 

وی خطاب به مسئولین کانون مساجد گفت: با ایجاد نگاه جدیدی به کانون مساجد می توان  گام موثری در صدد کاهش آسیب های اجتماعی  و ریشه یابی آن برداشت؛ مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی‌های خود به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی اشاره‌ کرده و فرمودند دشمن، جوانان ما را هدف قرار گرفته و ما باید با برنامه‌ریزی منسجم، نسل جدید انقلاب را در برابر توطئه‌های فرهنگی بیمه کنیم.

 

 

 میرزایی اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت و توان بالقوه ای دارند، کار در کانون های فرهنگی هنری مساجد باید به افراد نخبه، کاربلد و متخصص فرهنگی واگذار شود.

 

 

معاون استاندار و فرماندار ساوه افزود: قبل از درمان آسیب های ذکر شده، پیشگیری در اولویت است و بهترین راه آن مسجد محوری و تحول فکری و ساخت جوانانی انقلابی در مساجد است.

 

 

در ادامه این نشست جمعی از مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد به بیان راهکار ها و پیشنهادات در خصوص ارتقا سطح کانون مساجد در شهرستان و همچنین ارائه گزارش پرداختند. 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع جشن های دهه کرامت حجاب و عفاف روزنامه شیراز آل هاشم روزنامه ها هفته عفاف و حجاب کاهش آسیب های اجتماعی کانون های فرهنگی هنری مساجد فرمانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید جمال سجادی پور در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان آموزش، نظارت و ورود قاطع به میدان مبارزه با مواد مخدر در شهرستان میبد از سوی این شورا تاکید کرد.


سجادی پور بابیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش که تعلیم و تربیت ۲۶ هزار نفر دانش آموز را برعهده دارد و ورزش و جوانان متولی امور جوانان است باید پای امور جوانان باشند افزود: شبکه بهداشت باید با آموزش و تبین، آسیب‌های خودکشی و طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی را با ارائه راهکار‌های مناسب کاهش و شورا و شهرداری از بودجه‌های فرهنگی در رفع آسیب‌ها هزینه کند.


فرماندار میبد به نقش فضای مجازی در شکل گیری بسیاری از آسیب‌ها اشاره و تصریح کرد: اگر آسیبی دانش آموزان و جوانان ما را درجامعه به بیراه می‌برد ضعف دستگاه‌های ماست و باید با نظارت و آموزش و مشاوره این آسیب‌ها از سیمای جوان و جامعه ما زدوده شود.


وی گفت: دستگاه‌های فرهنگی و همه کسانی که تربیونی در اختیار دارند از این ظرفیت‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی