Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-08@13:52:40 GMT

120 استاد بسیجی، قله الوند را فتح کردند

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۶۳۱۵

120 استاد بسیجی، قله الوند را فتح کردند

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، اردوی کوهنوردی با مشارکت 120 تن از اساتید بسیجی دانشگاه‌های سراسر کشور به منظور انسجام‌بخشی، تقویت آمادگی جسمانی و بالا بردن روحیه همکاری و مشارکت جمعی میان استادان دانشگاه برگزار شد.

در این برنامه، استادان دانشگاه پس از اقامه نماز جماعت صبح، در قالب 12 گروه 10 نفره به نام ائمه معصومین (سلام الله علیهم اجمعین) از منطقه گنج‌نامه حرکت کرده و پس از زیارت قبور شهدای گمنام و قرائت زیارت عاشورا در میدان میشان، حرکت خود را به سمت قله الوند ادامه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استادان بسیجی دانشگاه در طول مسیر ضمن سر دادن شعارهای انقلابی، ذکر صلوات و اذکار مستحبی و صرف صبحانه، ساعت 11 صبح موفق به فتح قله شدند که پس از تصویربرداری و استراحتی کوتاه، بازگشت خود را آغاز کرده و عازم منطقه کوهپایه‌ای گنج‌نامه شدند و پس از رسیدن به پایین قله الوند، نماز جماعت ظهر را در اردوگاه ابوذر منطقه عباس آباد همدان برگزار کردند.

این اردو ضمن دربرداشتن فضای ورزشی سالم، موجب شکل‌گیری ارتباطات چهره به چهره بسیاری از اساتید بسیجی هم‌رشته در دانشگاه‌های کشور شده و در طول مسیر، بسیاری از مشکلات و آسیب‌های موجود در فضای دانشگاه‌ها توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها به بحث گذاشته شد.

انتهای پیام/

300 / 167 استادان بسیجی قله الوند ارتفاعات همدان ایام دهه کرامت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استادان بسیجی قله الوند ارتفاعات همدان ایام دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۶۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساتید و معلمان بهترین راهنما و الگوی جامعه

زعفر قلی نژاد ریاست مرکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: باتوجه به اینکه جامعه ما در حال حاضر از ابعاد مختلف اعم از بحث اقتصادی، بحث فرهنگی، در حال دگرگونی و تغییرات هستند.

باوجود این تغییر تحول میان ابعاد مختلف، جایگاه استاد دانشگاه همچنان به قوت خودش باقی است و میتوان گفت به عنوان یک الگو عمل میکند.

وی ادامه داد: استاد خوب باید دارای دو ویژگی باشد، اولین ویژگی به این گونه باشد که بر روی درس مربوطه تسلط کافی را داشته باشد و علاوه بر این، به بهترین شیوه و روش بتواند تدریس بکند و دومین ویژگی میتوان به چگونگی روابط بین استاد و دانشجو اشاره کرد.

وی در ادامه بیان داشت: یک استاد خوب وقتی با دانشجویان خود روابط صمیمی توانست برقرار کند، هم میتواند بر دانشجویان تاثیر مثبتی بگذارد و هم میتواند بهترین راهنما و الگویی برای دانشجویان وی باشد همچنین استاد علاوه بر مسلط برروی درس خود، باید با دانشجویان روابط بهتری برقرار بکند.

وی در مورد روابط اساتید دانشگاه آزاد و تاثیر طرح پویش بر دانشجویان افزود: رفتار و عملکرد اساتید دانشگاه های آزاد نسبت به سایر دانشگاه ها بسیار بهتر است؛ زیرا اساتید این حوزه در تلاش برای بهبود و پیشرفت وضعیت دانشجویان در تحصیلات و آینده شغلی هستند که نمونه بارز آن، ایجاد طرح پویش است که در دانشگاه آزاد نسبت به سایر دانشگاه‌ها استقبال بیشتری داشته و روابط دانشجویان را با محیط کار و اجتماع بهبود بخشیده است.

خبرنگار سمانه بابازاده

انتهای خبر/

کد خبر: 1229218

دیگر خبرها

  • اساس و پایه دانشگاه بر منزلت استاد نهادینه شده است
  • شهید مطهری مسیر حرکت جوانان را به سمت آموز‌های دینی سوق داد
  • اساتید دانشگاه در امید آفرینی برای جامعه نقش آفرینی کنند
  • اساتید برتر دانشگاه دامغان تقدیر شدند
  • استادان نقش مهمی در پیشبرد اهداف فرهنگی و اقتصادی کشور دارند 
  • کمک از دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد/ انصراف از دانشگاه به دلیل رفتارهای زشت استاد
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • تاثیر اساتید در جامعه باید مثبت و مشهود باشد
  • اساتید و معلمان بهترین راهنما و الگوی جامعه
  • پذیرش۵۳ درصدی استاد محوری دانشجویان دکترای دانشگاه ها