Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:19:32 GMT

مهرداد در اولین بازی ملی گل کاشت (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۶۳۷۱

دعوت از بازیکنان جوان به اردوی تیم ملی این فرصت را در اختیار مهرداد محمدی قرار داد تا اولین بازی ملی خودش را برگزار کند.

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی طی هشت سال حضور کارلوس کی روش و علیرغم اینکه میلاد محمدی برادرش پس از انتقال به روسیه به تیم ملی فراخوانده شد، هرگز در فهرست سرمربی پرتغالی قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان که سومین سال حضورش در این تیم را با کسب مقام نائب قهرمانی خاتمه داد، طی سه فصل در 84 بازی برای این تیم به میدان رفت و 14 بار هم برای طلایی پوشان گلزنی کرد تا در نهایت به دسپورتیوو داس آوس در پرتغال بپیوندد و حالا آرزوهای زیادی در فصل جدید در سر می پروراند.
این بازیکن ریزنقش و سرعتی در مقابل تیم امید در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفت و 11 دقیقه تا اولین گل ملی اش زمان لازم داشت.

 

البته دیدار برابر امیدها یک مسابقه رسمی به شمار نمی رود و در صورت ادامه حضور محمدی در تیم ملی و گلزنی مجدد او، این گل در آمار او احتساب نمی شود ولی محمدی بی شک اولین گلش با پیراهن ملی را هیچ گاه فراموش نخواهد کرد؛ اتفاقی که در مصاف با شاگردان مجیدی برایش رقم خورد.

 

 

 

 

عکس ها از امیرحسین خیرخواه

مهرداد محمدی تیم ملی ایران آوز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهرداد محمدی تیم ملی ایران آوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز

محمدباقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی و واکنش سریع هلال احمر استان از شهرستان کنگاور تا ارتفاعات بازی‌دراز مستقر و امداد هوایی این سازمان نیز آماده خواهد بود.

وی با بیان اینکه هلال احمر کرمانشاه برای پوشش مراسم گرامیداشت این عملیات آمادگی کامل دارد، افزود: در بخش‌های امداد و نجات و همچنین اسکان زائران شهدای عملیات بازی‌دراز از آمادگی‌های لازم برخوردار هستیم و همچنین از ظرفیت استانی نیز استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به حضور بیش از ۴۰ هزار نفر در این مراسم، گفت: سازمان در بحث اسکان نیز وظیفه مهمی بر عهده دارد و باید این تعداد را در شهرستان‌های مختلف اسکان بدهد.

وی اضافه کرد: در این راستا تیم‌های مخصوص در بحث اسکان در شهرستان‌های مختلف مستقر می‌شوند و تقسیم بندی‌های لازم انجام شده است.

محمدی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: مجموعه هلال احمر جهت خدمت رسانی شایسته به زائران شهدای بازی‌دراز و کاروان‌های راهیان نور آمادگی کامل دارد.

کد خبر 6088770

دیگر خبرها

  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند