Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت الله خاتمی عضو هئیت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران در جمع ناظران شورای نگهبان شهرستان شیراز اظهار کرد: قانون اساسی دو وظیفه مهم پاسداری از اسلام و قوانین اسلامی و نظارت استصوابی بر انتخابات را بر عهده شورای نگهبان گذاشته که انجام این وظایف تضمین کننده اسلامیت نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: شورای نگهبان در نظارت بر انتخابات هیچ محدودیتی ندارد و انتخاب افضل در اولویت است.

آیت الله خاتمی با اشاره به این موضوع که انتخاب اصلح یک انتخاب عقلایی است گفت: شورای نگهبان صلاحیت‌ها را تایید می‌کند و مردم به حکم عقل مکلف هستند برترین‌ها را انتخاب کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وظایف ناظران شورای نگهبان در ایام انتخابات بیان کرد: شناسایی کاندیدا‌ها باید توسط ناظران به صورت عمیق صورت گیرد و اقدامات انجام شده باید به دور از هرگونه شایعه و باندبازی و حزب گرایی باشد.

آیت الله خاتمی، همچنین از ناظران شورای نگهبان خواست در انجام وظیفه خود عادلانه عمل کنند و وظیفه خود را که به عنوان یک امانت بزرگ است به خوبی انجام دهند.

انتهای پیام/چ

صحبت های امام جمعه موقت تهران در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۶۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست

به گزارش خبرگزاری مهر، «هادی طحان نظیف» سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد».

کد خبر 6090832 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • زنجیره ارزش گردشگری درآمد پایدار همدان را تضمین‌ می‌کند
  • آیت‌الله دژکام: بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • آیت الله خاتمی: در مساله عفاف و حجاب دوقطبی ساخته نشود