Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال بزرگسالان و امید به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش ایسنا، تیم‌های ملی فوتبال ایران و تیم ملی فوتبال امید در دیداری دوستانه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. این دیدار با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.

مهرداد محمدی در دقیقه ۱۳ برای تیم ملی بزرگسالان و ابوالفضل رزاق پور در دقیقه ۶۵ برای تیم ملی امید گل زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار شاگردان ویلموتس با لباس قرمز و شاگردان فرهاد مجیدی با لباس‌های یک دست سفید به میدان رفتند. مارک ویلموتس این بازی را از روی سکوهای ورزشگاه مشاهده کرد و دستیارانش تیم ملی بزرگسالان را هدایت کردند.

نیمه نخست

گل: در دقیقه ۱۱ این دیدار و روی نخستین حمله جدی، مهرداد محمدی با حرکتی از سمت راست زمین تیم ملی امید و با شوتی زیبا توانست دروازه شاگردان فرهاد مجیدی را باز کند.

بعد از گل نخست شاگردان ویلموتس بازی را آرام تر دنبال کردند تا تیم ملی امید برای جبران گل خورده نبض بازی را در اختیار گیرد و در دقیقه ۱۹ علیرضا آرتا که برای سانتر به زمین ایران نفوذ کرده بود، مستقیم به سمت دروازه رشید مظاهری شوت زد که توپ با اختلاف اندک روی تور دروازه فرود آمد.

در دقیقه ۲۲ این بازی با ضربه خشن عارف علامی، شهریار مقانلو سرنگون شد و برای دقایقی پزشکان او را مورد معالجه قرار دادند و این بازیکن بدون مشکل به بازی ادامه داد. بازی تکنیکی و حرکات فنی بازیکنان تیم ملی بزرگسالان در دقایقی با پاسخ خشن تیم ملی امید همراه بود که در چندین مرحله بازیکنان تیم ملی بزرگسالان را بدون توپ زدند.

مهرداد محمدی می‌توانست در دقیقه ۲۹ مجدداً با شوت از راه دور دروازه معراج اسماعیلی را باز کند که این بار ضربه او از دقت کافی برخوردار نبود.

در دقیقه ۳۰ این دیدار بازی با توافق از پیش مسئولان دو تیم متوقف شد تا بازیکنان برای دقایقی استراحت کنند. بعد از استراحتی کوتاه، تیم ملی امید سه تعویض انجام داد و مجدداً بازی ادامه پیدا کرد.

در دقیقه ۴۰ محمد مسلمی پور می‌توانست در مقابل محوطه شش قدم تیم ملی ایران موفق به گلزنی شود اما ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت. دقایقی بعد خط دفاعی تیم ملی امید دچار اشتباه شد که شهریار مقانلو از مقابل محوطه جریمه شوت زد اما ضربه او در چارچوب نبود و توپ به بیرون رفت.

نیمه نخست این دیدار با یک گل به نفع شاگردان ویلموتس تمام شد.

نیمه دوم

با شروع نیمه دوم، ترکیب تیم ملی ایران کاملاً تغییر کرد. فرهاد مجیدی هم چند بازیکن از جمله رضا جبیره به جای قائدی، محمدامین اسدی به جای آزادی و محمد خدابنده لو به جای بابایی را وارد میدان کرد.

در نیمه دوم عمده حملات تیم ملی بزرگسالان از سمت راست زمین تیم ملی امید بود و پیمان رنجبری در متن حرکات تیم ملی قرار داشت. در دقیقه ۵۰ تیم ملی ایران می‌توانست با یک کار تیمی و شوت از پشت محوطه جریمه دروازه ایران را باز کند که توپ در چارچوب قرار نداشت.

در دقیقه ۶۳ تیم ملی بزرگسالان روی اشتباه طاها شریعتی و توپ ربایی سعید واسعی صاحب موقعیت گل زد که پیمان رنجبری مقابل محوطه جریمه تیم ملی امید به توپ نرسید و این موقعیت از دست رفت.

گل: در دقیقه ۶۶، روی ناهماهنگی و اشتباه محمد محبی و احمد گوهری، تیم ملی بزرگسالان گل خورد. فرصت طلبی ابوالفضل رزاق پور در این صحنه و ضربه او به توپ منجر به گل رسیدن تیم ملی امید از زاویه بسته شد تا بازی یک بر یک شود.

در دقیقه ۶۷ شوت محمد نادری از گوشه سمت راست محوطه جریمه تیم ملی امید شوت زد که توپ او با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۷۳ ارسال علی کریمی با ضربه سر پیمان رنجبری همراه بود ولی نیما میرزازاد به خوبی توپ را به کرنر فرستاد که نتیجه‌ای در بر نداشت.

در دقیقه ۷۳ داور بازی را متوقف کرد تا بازیکنان استراحت کوتاهی داشته باشند و مجدد بازی بعد از دو دقیقه از سر گرفته شد.
با مصدومیت پیمان رنجبری در دقیقه ۸۰، شهریار مقانلو مجدداً وارد زمین شد. در دقیقه ۸۷ تیم ملی بزرگسالان می‌توانست به گل دوم دست یابد اما خط دفاعی تیم ملی امید جلوی این فرصت را گرفت و یک کرنر به شاگردان ویلموتس داد.
این دیدار هیچ کارت زردی نداشت اما در مواقعی با خشونت بالایی دنبال شد و در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

تیم ملی بزرگسالان (نیمه نخست): رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، دانیال اسماعیلی فر، سعید آقایی، رضا اسدی، امیرحسین کریمی، مهرداد محمدی (گل ۱۳)، محمد کریمی، آرش رضاوند و شهریار مقانلو.

تیم ملی بزرگسالان (نیمه دوم): احمد گوهری (مهدی امینی ۶۷)، پیمان رنجبری (، محمد محبی، علی کریمی، ایمان سلیمی، سعید واسعی، محمد انصاری، مهدی شیری، مجید علیاری، محمد نادری، احمد عبدالله زاده.

تیم ملی امید: معراج اسماعیلی (نیما میرزاده ۴۵)، علیرضا آرتا (محمد آقاجانپور ۳۴)، عارف غلامی، طاها شریعتی، مسلمی پور (ابوالفضل رزاق پور ۴۵)، اسماعیل بابایی (محمد خدا بنده لو ۴۵)، مهدی مهدیخانی (رضا کریمی ۳۴) (رضا شکاری ۴۵)، سید محمد خرم حسینی، مهدی قایدی (رضا جبیره ۴۵)، امیر روستایی (امیر حسین حسین زاده ۳۴) و محمد رضا آزادی (محمدامین اسدی ۴۵).

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال ايران تیم ملی امید فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!

فرهاد مجیدی در ۳ مقطع زمانی مختلف سکان هدایت استقلال را برعهده گرفت که مهم‌ترین دوران سرمربیگری او در جمع آبی‌پوشان پایتخت، در لیگ بیست‌ویکم اتفاق افتاد. مجیدی که در ۲ نوبت در قامت جانشین موقت به جای وینفرد شفر و آندره‌آ استراماچونی روی نیمکت استقلال حضور پیدا کرد، روزهای پرفرازوفرودی را در جمع آبی‌پوشان پایتخت گذراند اما در دوره سوم حضورش در استقلال که بعد از پایان همکاری آبی‌ها با محمود فکری بود، شرایط کاملاً متفاوت پیش رفت.

استقلالی‌ها هم در آسیا با فرهاد مجیدی عملکرد قابل‌قبولی را از خود به جای گذاشتند و هم در اولین فصلی که مجیدی از ابتدای فصل روی نیمکت استقلال نشست، آبی‌پوشان پایتخت رکوردهای تاریخی را از خود به جای گذاشتند و بدون باخت و با ثبت بیشترین امتیاز در تاریخ لیگ برتر به مقام قهرمانی رسیدند. در کنار روزهای پراتفاق اما شیرین مجیدی در استقلال، باید اشاره‌ای هم به دوران سرمربیگری او در تیم امید ایران و اتحاد کلبا داشته باشیم که سرمربی ایرانی روزهای پرتلاطمی را در فوتبال امارات در نقش سرمربی اتحاد کلبا گذراند و در نهایت به شکلی توافقی از این تیم اماراتی جدا شد.

مجیدی برای دست‌نخورده‌ماندن رکورد تاریخی‌اش در استقلال، تصمیم هوشمندانه‌ای گرفت و بعد از یک فصل شکست‌ناپذیری همراه استقلال و کسب قهرمانی تاریخی، در قامت لژیونر در عرصه سرمربیگری کارش را پیش برد و حالا همواره نام او به عنوان جدی‌ترین آلترناتیو نیمکت استقلال مطرح است. با توجه به پایان همکاری فرهاد مجیدی و اتحاد کلبا، در طول ۲ اخیر بارها نام او برای حضور در تیم‌های مختلف در فوتبال ایران به میان آمده اما این سرمربی جوان در مقطع کنونی هیچ تصمیمی برای مربیگری در فوتبال ایران ندارد.

استقلال سرمربی دارد، حضور در تراکتور را نمی‌خواهد!
جواد نکونام سرمربی کنونی آبی‌پوشان پایتخت توانسته عملکردی درخشان را از خود به جای بگذارد و صدرنشینی در لیگ بیست‌وسوم و قدم زدن در مسیر کسب عنوان قهرمانی باعث شده تا سایه فرهاد از نیمکت آبی‌ها دور باشد؛ هر چند که در طول ماه‌های اخیر شایعاتی درباره حضور احتمالی مجیدی به جای نکونام به میان آمد اما بررسی دقیق‌تر نشان می‌دهد که هم نکونام قراردادی ۳ ساله با استقلال دارد و هم اینکه در شرایط فعلی، فرهاد مجیدی علاقه‌ای به حضور دوباره در فوتبال ایران و تیم استقلال نشان نداده است.

فرهاد مجیدی البته برای بازگشت به چرخه سرمربیان لیگ برتری، پیشنهادی از تیم تراکتور تبریز هم روی میز خود داشت و مدیران باشگاه تراکتور تایید کردند که برای جانشینی پاکو خمس به سراغ استخدام مجیدی رفته‌اند اما با این وجود، فرهاد مجیدی به پیشنهاد تراکتوری‌ها پاسخ منفی داده و تمایلی برای حضور روی نیمکت سرخ‌پوشان تبریزی نشان نداده است. پاسخ منفی مجیدی به پیشنهاد تراکتوری‌ها باعث شده تا دوری این سرمربی جوان از چرخه سرمربیان لیگ برتری به ۲ سال نزدیک شود و به نظر می‌رسد که این دوری تداوم خواهد داشت.

فرهاد حتی هدایت تیم امید را هم نمی‌خواهد
مسئولان فدراسیون فوتبال در حال برنامه‌ریزی برای معرفی اعضای جدید کادرفنی تیم‌های پایه ملی هستند و در این زمینه، برای هدایت تیم امید ایران نام فرهاد مجیدی به میان آمد؛ آن‌هم در حالی‌که مجیدی تجربه کوتاه سرمربیگری در تیم امید را در کارنامه خود دارد اما با این وجود، او در مقطع فعلی هیچ تمایلی به حضور در تیم امید ندارد و گفته می‌شود که مجیدی تنها در شرایطی علاقه‌مند به فعالیت در عرصه ملی است که پیشنهاد تیم ملی بزرگسالان به او ارائه شود تا پرونده حضور احتمالی‌اش در تیم امید هم در مقطع کنونی بسته شود.

مجیدی از تیم جدیدش در امارات رونمایی می‌کند!
سرمربی سابق استقلال که قهرمانی‌ای تاریخی را از خود در فوتبال ایران به جای گذاشته، بعد از آنکه همکاری‌اش با اتحاد کلبا به پایان رسید، سیاست سکوت را در پیش گرفت و نسبت به شایعات مطرح شده سعی کرد که واکنشی نداشته باشد. فرهاد مجیدی در سکوت خبری در حال گذراندن دوره‌های دانش‌افزایی است و پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که فرهاد تصمیم نهایی خود را گرفته و او قصد دارد تا در فوتبال امارات به کارش ادامه بدهد. براساس آخرین خبرها، مجیدی مشغول مذاکره با مدیران یکی از تیم‌های اماراتی است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او به‌زودی از تیم جدیدش در فوتبال امارات رونمایی می‌کند تا در نقش سرمربی لژیونر به کارش ادامه بدهد و نامش برای نیمکت تیم‌های ایرانی در حد آلترناتیو بماند.

منبع: فوتبال 360

دیگر خبرها

  • برایتون 0-4 سیتی: تلافی رئال را سر دی‌زربی خالی کردند
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید