Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محمد مسیح حبیبی عصر دوشنبه در همایش صنعت و معدن که با حضور احمد اسماعیلی راد سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری، سید فرید موسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، صابر پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران و جمعی از کارآفرینان و صنعتگران شهرستان ری در شهرک صنعتی شمس آباد برگزار شد اظهار داشت: پرداخت مالیات بر ارزش افزوده یکی از بزرگترین چالش‌های تولید کنندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی با انتقاد بر اینکه در شرایط نابسامان اقتصادی کنونی گرفتن مالیات بر ارزش افزوده ۱۰ سال پیش توسط اداره مالیات استان تهران از طریق دفاتر واحدهای تولیدی وارد کردن فشار مضاعف به تولید کنندگان است گفت: مسئولان باید ساز و کاری ایجاد کنند تا پرداخت مالیات بر ارزش افزوده از تولید کنندگان به سمت مصرف کنندگان هدایت شود.

وی در ادامه عنوان داشت: بنگاه‌های تولیدی کشور در صورت ارتقای وضعیت و تأیید آن توسط ستاد تسهیل و رفع موانع تولید می‌توانند نسبت به افزایش زمان تقسیط مالیات مطابق مصوبه اخیر سران ۳ قوه اقدام کنند و بر اساس مصوبه سران ۳ قوه، صاحبان واحدهای تولیدی اگر به دنبال افزایش سرمایه و توسعه فضای کسب و کار خود باشند بدون بازپرداخت مالیات نیز می‌توانند از بانک‌های عامل تسهیلات دریافت کنند.

معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به اینکه افزایش زمان تقسیط مالیات واحدهای تولیدی از مصوبات سران ۳ قوه است، گفت: بر اساس این مصوبه زمان تقسیط مالیات واحدهای تولیدی از ۳۶ به ۶۰ ماه افزایش یافت.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صنعت و معدن نماینده مردم تهران در مجلس شورای استان تهران مالیات بر ارزش افزوده مالیات سرمایه کسب و کار معدن و تجارت صنعت و معدن کسب و کار مالیات بر ارزش افزوده معدن و تجارت نماینده مردم تهران در مجلس شورای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با پیگیری‌های خبر خوزستان، در پی گزارش از مشکلات آبرسانی به واحد‌های تولیدی از خبر خوزستان طرح آبرسانی به این واحد‌های تولیدی آغاز شد.

رئیس آب و فاضلاب سالمد دزفول گفت: این واحد‌های تولیدی در طول ۱۰ سال گذشته آب مورد نیاز خود را از طریق تانکر تامین و همین امر موجب راکد ماندن و غیر فعال شدن بعضی از طرح‌های اشتغالزایی و‌تولیدی شده بود.


محمد باقر منش افزود: با اجرای این طرح که به طول ۶ کیلومتر انجام می‌شود،   مشکل آبرسانی به واحد‌های تولیدی سردشت دزفول برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد:  در مجاورت این طرح   دو روستا عباس آباد و غریب آباد نیازمند تامین آب شرب هستند که با تامین لوله مورد نیاز به این روستا‌ها آبرسانی خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ماجرایی تازه برای خریداران طلا/ مالیات جدید در راه است؟
  • تمرکز بر افزایش جذابیت تولید با کاهش مالیات در لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • مصوبه جدید مالیاتی مجلس: بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی