Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@19:03:49 GMT

۴۰۰۰ برنامه ورزش همگانی در استان اردبیل اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۶۸۷۳

۴۰۰۰ برنامه ورزش همگانی در استان اردبیل اجرا شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از ۴ هزار عنوان برنامه متنوع ورزش همگانی در استان اجرا شده است. ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهرام آقاخانی عصر امروز درجلسه بررسی برنامه‌های ورزش همگانی در اردبیلاظهار داشت: ترویج، توسعه و جذب اکثریت همشهریان به ورزش یکی از اولویت‌های اساسی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: باید بپذیریم که توسعه یافتگی و توسعه نیافتگی هر جامعه به میزان نشاط اجتماعی بستگی دارد چرا که در صورتی که در جامعه نشاط اجتماعی وجود داشته باشد آن جامعه بهتر رشد خواهد کرد.

پروژه‌های توسعه ورزش همگانی در اردبیل حمایت مالی می‌شوداردبیل| المپیاد ورزش های همگانی در اردبیل آغاز به کار کرداجرای برنامه‌های ورزش همگانی در اردبیل حمایت مالی می‌شود

آقاخانی با بیان اینکه یکی مهمترین شاخص‌های توسعه هر جامعه نشاط و شادی اجتماعی است، افزود: در راستای افزایش نشاط اجتماعی و داشتن روحیه خوب برنامه‌های متنوعی را در تمامی شهرستان‌های استان اجرا می‌کنیم و تمامی تلاش ما جذب اکثریت هم استانی‌ها در این برنامه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه شادابی و شادی منجر به شکوفایی ظرفیت‌های جدید در جامعه می‌شود، تصریح کرد: در همین راستا در سه ماهه نخست امسال برنام‌ های متنوعی در سراسر استان اجرا کردیم.

وی با اشاره به اینکه در این مدت بیش از 4 هزار عنوان برنامه متنوع ورزش همگانی در استان اجرا شده است، گفت: در سه ماهه نخست امسال چهار هزار و 454 برنامه متنوع اجرا شده که در این برنامه‌ها 339 هزار و 206 نفر مشارکت داشتند که از این تعداد 134 هزار و 308 نفر خانم و 204 هزار و 898 آقا بودند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: در فروردین سال 98 در استان یک هزار و 565 برنامه متنوع با مشارکت 240 هزار و 975 نفر اجرا شده است.

آقاخانی گفت: در ماه‌های اردیبهشت و خرداد نیز به ترتیب یک هزار و 506 برنامه با مشارکت 34 هزار و 637 نفر و یک هزار و 696 برنامه با مشارکت 62 هزار و 784 نفر اجرا شده است.

آقاخانی با اشاره به برنامه های اجرا شده افزود: در این مدت 58 همایش پیاده روی‌، 3197 ورزش صبحگاهی، 243 کوه‌روی و کوهپیمایی، 28 همایش دوچرخه سواری، 118 همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی، 46 مسابقات محلات، 265 برنامه فرهنگی، 47 برنامه و کلاس‌های آموزشی و ورزشی، 18 مسابقه کارکنان، 700 مسابقه ورزشی و 34 گلگشت اجرا شده است.

انتهای پیام/ ت

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۶۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شب نغمه‌های اذان ایرانی» روی صحنه می‌رود

«شب نغمه‌های اذان ایرانی» در تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این برنامه نمونه‌هایی از تولیدات تازه اجرای اذان در دستگاه‌های موسیقی اصیل ایرانی معرفی خواهد شد و در قسمت دوم برنامه ارکستر نیایش به سرپرستی علیرضا امینی مجموعه‌ای از آثار مناجاتی را اجرا می‌کند.

آثار اجرا شده توسط ارکستر نیایش در این اجرا، سروده و با آهنگسازی علیرضا امینی بوده که تنظیم قطعات را ایمان ملکی انجام داده است. اساتید برجسته هاشم احمدوند، سید ابوالفضل عدل، مهدی محمدی، حامد کاظمی و جواد کاپریمی خوانندگان آثار اذان‌ها و در ادامه ارکستر نیایش هستند. مراسم تجلیل از اجرای استاد رحیم موذن‌زاده و استاد احمد مراتب و اهدای لوح های یادبود نیز یکی از چند قسمت این برنامه است. همچنین رونمایی از لوح ثبتی پرونده ثبت اذان گویی با موسیقی اصیل دستگاهی آواز ایرانی از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود.

علیرضا امینی در خصوص «شب نغمه‌های اذان ایرانی» گفت: من برای اولین بار در پرتو معرفی اجرای نغمه‌های اذان ایرانی به روش پیشینیان که اسناد مضبوط آن از حدود ۱۱۰ سال پیش موجود است اجرایی را روی صحنه خواهم برد. نماز جایگاه معنوی بسیار بالایی در میان ایرانیان داشته است و در هر کوچه و خیابانی هر ایرانی با بیان خود اذان می‌گفته و مردم را برای نماز و عبادت آگاه می نموده است. همان طور که در حال حاضر اذان بیات ترک رحیم موذن‌زاده اردبیلی و شور محمد آقاتی در بهترین روایت ارزش این گونه مهم هنر معنوی را در جامعه ما نشان می‌دهد، ما می‌توانیم با رونق روایت دوباره اذان ایرانی بین هنرمندان آواز اصیل ایرانی، تمام ایرانی‌ها را با حفظ و روایت اذان آشتی دهیم. اذان می‌تواند به عنوان یک نغمه و مناجات در تمامی لحظات زندگی مردم حضور داشته باشد؛ چراکه تمام جملاتش گفت و گو از صفا و صمیمیت و اصول دینی ما است. اگر بتوانیم این باورها را تقویت کنیم تاثیر مثبتی روی تربیت اخلاقی جامعه خواهد داشت.

در اولین اجرای «شب نغمه‌های اذان ایرانی» در تالار اندیشه ورود برای عموم آزاد و رایگان خواهد بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • «شب نغمه‌های اذان ایرانی» روی صحنه می‌رود
  • نخبگان موفقیت خود را مدیون معلمان هستند
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل