Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@05:59:14 GMT

کشف مزرعه بیت کوین در کاشان

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۶۸۹۰

کشف مزرعه بیت کوین در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف 56 دستگاه استخراج ارز دیجیتال خارجی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در انبار یکی از شرکت‌های صنعتی و دستگیری یک نفر در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی پورکاوه اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نصب و استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال خارجی قاچاق در انبار یکی از شرکت‌های صنعتی در شهر کاشان، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطر نشان کرد: مأموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی از محل مورد نظر بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات 56 دستگاه استخراج ارز دیجیتال که در 8 کانکس به صورت قفسه بندی با تجهیز کابل‌های شبکه برق، جاسازی شده بود کشف و توقیف شد.

وی ارزش این محموله قاچاق کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه 10 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده تحویل مرجع قضائی داده شد.

پورکاوه با اشاره به قاچاق و غیرقانونی بودن استفاده از دستگاه‌های مذکور، گفت: استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال نیاز به مصرف برق زیادی دارد و استفاده از آن‌ها باعث اخلال در شبکه توزیع برق شهری شده که به همین دلیل متهم با استفاده از برق یارانه‌ای واحدهای صنعتی اقدام به فعالیت غیرقانونی کرده بود که با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس دستگیر و تحویل قانون شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بیت کوین کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۶۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سرهنگ محمدامین نوروزی گفت: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ با کسب خبری مبنی بر دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر گنگ، عازم این محل شدند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی محل دپو و تخلیه سوخت قاچاق را در یک چهار دیواری شناسایی و در بازرسی از محل ۳۳ هزار و ۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق از داخل مخازن کشف کردند.

سرهنگ نوروزی تصریح کرد: ارزش سوخت‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده و پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

کد خبر 6088537

دیگر خبرها

  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • گلاب برای عتبات | ماجرای گلاب گیری در یزد بعد از 250 سال
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار