Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@15:29:33 GMT

ابراهیم شکوری: الزامی برای حضور تماشاگر نداشتیم

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۶۹۹۳

ابراهیم شکوری: الزامی برای حضور تماشاگر نداشتیم

ابراهیم شکوری پس از تساوی تیم ملی امید مقابل تیم ملی بزرگسالان اظهار کرد: اتفاق خوبی رخ داد و آن این است که تیم امید ما و تیم ملی بزرگسالان زیر نظر مربیان این دو تیم یک بازی خیلی خوب انجام دادند. این شروع یک اتفاق بزرگ است. اینگونه بازی‌ها ان‌شاءالله در آینده بیشتر بشود که امیدوارم بتوانیم اینگونه بازی‌ها را بیشتر انجام بدهیم تا همه بازیکنان انگیزه داشته باشند تا یک روزی به تیم ملی بزرگسالان برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور ما آنقدر پتانسیل دارد که سه الی چهار تیم ملی بزرگسالان داشته باشد. بازی خوبی را شاهد بودیم، اما از نظر فنی مربیان دو تیم باید نظر بدهند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره رأی کمیته اخلاق برای محرومیت رئیس سازمان لیگ و رئیس کمیته مسابقات هم گفت: ما در فدراسیون فوتبال آقای علوی را به عنوان سخنگو معرفی کردیم، اما من به احترام شما خبرنگاران به اینجا آمده‌ام که صحبت کنم. اما درباره رأی کمیته اخلاق علوی به عنوان سخنگو حتماً پاسخگو هستند. اما اگر سوالی درباره بازی دارید من صحبت می‌کنم.

او درباره کیفیت پایین بازی هم گفت: این برداشت شماست. باید ببینیم برداشت مربیان از کیفیت بازی چگونه است. هر دو کادر فنی به دنبال مسائل فنی خودشان هستند. مطمئناً این بازی برای هر دو تیم مناسب بوده است. امیدوارم که در آینده بازی‌های بهتر و بیشتری برای تیم ملی بزرگسالان داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر ورود احتمالی بانوان به ورزشگاه این دیدار بدون تماشاگر اعلام شد، گفت: نه این درست نیست. بازی دوستانه‌ای داشتیم و نظر مربیان دو تیم این بود که بازی بدون تماشاگر باشد. مطمئناً برای حضور تماشاگر هم الزامی وجود نداشت. ان‌شاءالله در آینده سعی می‌کنیم بازی‌ها با تماشاگر باشد.

او درباره اینکه امروز آخرین مهلت فیفا برای بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها هم بود، گفت: در این باره آقای علوی به عنوان سخنگوی فدراسیون صحبت خواهند کرد، اما ان‌شاءالله در آینده سعی می‌کنیم این موضوع را نیز حل کنیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ابراهیم شکوری تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی امید ایران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۶۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان

عصر ایران؛ علی ایمانی مربی فوتسال آسیا- جام ملتهای آسیا تایلند ۲۰۲۴ با قهرمانی تیم ملی ایران به پایان رسید. نکته حائز اهمیت پیشرفت تیمهای آسیایی بود. دیگر از آن بردهای پرگل خبری نبود. نزدیک شدن تیمهایی که سالیان قبل با آوراژ گل بالا به ما می باختند و امسال با تلاش و زحمت ‌و فاصله کم بردیم. این زنگ خطریست برای سالهای آینده  پادشاه فوتسال آسیا.

اما در این حین اگر به تیمهای موفق امسال جام نگاهی بیندازیم و سبک گلرها را بررسی و کارشناسی کنیم ، می بینیم مربیان طراز اول جهانی که هم اکنون در آسیا مشغول به فعالیت هستند از گلرهاشون بهره گیری بهتری می برند و تاکتیکهاشون بر اساس استفاده از دروازه بانهای با کیفیت می باشند.این نکته نشان می دهد که باید سرمربیان و مربیان دروازه بانی در لیگ نسبت به آموزش ، بالا بردن مهارت بازی با پا ، اعتماد و تمرین در خصوص ایجاد فضای لازم به این مقوله بپردازند.به طور مثال خوزه ونانسیو لوپز اکثر تاکتیک های تیمی ازبکستان را در این جام بر اساس دادن شعاع حرکتی و شروع مجددها و بازیسازی عباس المرادف قرارداده، تا در بزنگاهها از این برتری عددی و یا اضافه بتواند به موفقیت دست پیدا کند.

شاید ازبکستان پاور پلی را به صورت کامل با المرادف انجام نداد، اما با بهره گیری از پاس های کنار ، یک و دو و پاسهای عمقی و شوت توانست با هدف تیم رقیب را به زمین خود ببرد و فشار لازم را از تیمش بردارد و اجرای تاکتیکهای دیگر را با تمرکز بهتری انجام دهد.

دیگر زمان آن رسیده که مربیان وطنی در لیگ مثل اسپانیا و برزیل و پرتغال و ... نسبت به اعتماد و استفاده از گلرهایی با عملکرد خوب بازی با پا و یا Flying goalkeepers روی بیاورند.عملکرد و استفاده لوپز در این جام از گلر ، یک کلاس درس آموزشی بود.

مطمئنا در این مدت کم کیفیت المرادف به اندازه تفکرات سرمربی تیم نبوده و با کار کردن و مرور و افزایش مهارت و آگاهی از این وظیفه ، تیم ازبکستان میتواند مثل قزاقستان متکی به دروازه بان تیمش باشد و از یک تیم متوسط به یک تیم مدعی تبدیل شود.البته کیفیت المرادف با لئو هیگوییتا قابل مقایسه نیست اما با تمرین و آموزش و افزایش قدرت تکنیکی و مهارت بازی با پا و سپردن وظیفه و اعتماد بنفس، هر تیمی می تواند یک هیگوییتا برای خودش در طی زمان بسازد و سبک فوتسالش زبانزد و در جهان مطرح شود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • روشی برای درمان تنبلی چشم
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!