Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرحان حق روز دوشنبه به وقت محلی در نشست خبری روزانه، این مطلب را در پاسخ به ادعای مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا درباره محدودیت تردد برای محمد جواد ظریف و هیات دیپلماتیک ایران مطرح کرد.
وی افزود: دبیرخانه سازمان ملل متحد از محدودیت درنظر گرفته شده از سوی کشور میزبان برای کارکنان نمایندگی ایران آگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرخانه با نمایندگی آمریکا و ایران در سازمان ملل متحد در تماس است و در این زمینه نگرانی ها را به کشور میزبان منتقل می کند.
معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد بار دیگر موضع "آنتونیو گوترش" درباره برجام را تکرار کرد و گفت: موضع ما کاملاً روشن است، برجام یک دستاورد قابل ملاحظه دیپلماتیک است و دبیرکل سازمان ملل متحد به طور مداوم از همه طرف ها خواسته است از مفاد این توافق تبعیت کنند.
وی افزود: روشن است که باید این توافق را نگهداریم در غیر این صورت همچنان که دبیرکل بارها گفته است، نگرانی های جدی درباره مواجهه منطقه ای وجود خواهد داشت که پیش از آن سابقه نداشته است.
دولت دونالد ترامپ و اطرافیان تندروی وی از سال گذشته با خروج از برجام، تلاش کرده اند تحریم های شدیدی را علیه مردم ایران اعمال کنند.
مدعیان آزادی بیان از اینکه "محمد جواد ظریف" وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در سفر به نیویورک با رسانه ها و اندیشکده های آمریکایی دیدار و گفت وگو می کند، به ستوه آمده اند و در تازه ترین اقدام پس از آنکه موضوع تحریم رئیس دستگاه دیپلماسی ایران را مغایر ادعاهای خود دیدند، بر آن شده اند تا با ایجاد به اصطلاح محدودیت تردد، صدای مردم ایران را خاموش کنند.
ظریف روز یکشنبه برای شرکت در نشست عالیرتبه شورای اقتصادی-اجتماعی ملل متحد به نیویورک سفر کرد و قرار است با تعدادی از رسانه ها گفت وگو کند. وی همچنین قرار است روز پنج شنبه با آنتونیو گوترش دبیرکل این سازمان دیدار داشته باشد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پس از برنامه های خود در نیویورک برای حضور در اجلاس عدم تعهد، عازم کاراکاس پایتخت ونزوئلا خواهد شد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۷۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی محورهای مواصلاتی این استان در صورت تردد ترافیکی سنگین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یدالله جهان‌تاب ظهر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی استان در جمع خبرنگاران از تردد عادی و روان خودروها در راه‌های مازندران خبر داد و اظهار کرد: باتوجه به پایان هفته و ورود مسافران در جاده‌های شمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال در حال اجرا است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم که طی ساعات آینده بر حجم ترافیک در محورهای هراز و کندوان افزوده شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه در اجرای طرح ممنوعیت محدودیت در جاده‌ها طبق برنامه پایان هفته تردد تریلر، کامیون و کامیونت‌ها از ساعت ۱۴ امروز آزادراه تهران- شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرورهای به مقصد چالوس انجام می‌شود، عنوان کرد: همچنین از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله به‌صورت کامل مسدود و از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه اجرا می‌شود.

جهان‌تاب ادامه داد: از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود؛ همچنین تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد است.

وی تردد از مسیر جاده قدیم کرج - چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی را آزاد مطرح کرد و گفت: تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد تمامی تریلی در محور هراز نیز ممنوع است و برای کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این محور هراز مقطعی است و در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام می‌شود.

کد خبر 748086

دیگر خبرها

  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 
  •  تأسف فرانسه از افزایش استفاده از حق وتو در شورای امنیت
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان