Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@04:27:00 GMT

اظهارات موگرینی درباره ایران موجب خشم نتانیاهو شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۷۳۱۷

اظهارات موگرینی درباره ایران موجب خشم نتانیاهو شد

خبرگزاری ایرنا: نخست وزیر رژیم صهیونیستی با عصبانیت از رویکرد مثبت اتحادیه اروپا نسبت به گام های برجامی ایران، واکنش این اتحادیه به افزایش سطح غنی سازی از سوی ایران را محکوم کرد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در واکنش به اظهارات فدریکا موگرینی پس از نشست وزیران اتحادیه اروپا درباره گام‌های برجامی ایران گفت: به نظر می‌رسد در اروپا کسانی هستند که تا وقتی موشک‌های اتمی ایران در خاک اروپا ننشیند، بیدار نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آن وقت دیگر خیلی دیر است.

در حالی که رژیم صهیونیستی دارای تأسیسات و سلاح‌های هسته‌ای اعلام نشده است و این رژیم حتی پیمان منع گسترش تسلیحات هسته‌ای را امضا نکرده، نتانیاهو افزود: به هر صورت هرکاری که لازم باشد برای جلوگیری از دستیبابی ایران به تسلیحات هسته‌ای انجام خواهیم داد.

موگرینی روز دوشنبه در نشستی خبری گفت که طرف‌های باقی مانده در برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) کاهش تعهدات ایران به این توافق را «نقض اساسی آن» نمی‌دانند و هیچیک از این طرف‌ها قصد فعال کردن مکانیسم حل اختلاف در این توافق را ندارد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که از این واکنش اتحادیه اروپا عصبانی شده، در ویدئویی که منتشر کرده بود، وضعیت موجود را به اروپای پیش از جنگ جهانی دوم و بی عملی آنها مقابل آلمان نازی تشبیه کرد.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: موگرینی ایران برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۷۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه میلیاردها دلار خسارت در نوار غزه به جا گذاشته است.

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روزچهارشنبه اذعان کرد: میزان ویرانی های غزه در نتیجه حملات اسرائیل، بیشتر ازویرانی های جنگ جهانی دوم است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: جنگ در غزه ۱۹ میلیارد دلار به این منطقه خسارت زده است.

بورل تاکید کرد که بیش از ۶۰ درصد زیرساخت ها آسیب دیده و ۳۵ درصد زیر ساخت های غزه به طور کامل تخریب شده اند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیروز هم اذعان کرد که رژیم صهیونیستی قطعنامه شورای امنیت در خصوص کمک رسانی به نوار غزه را زیر پا گذاشته است.

کد خبر 6087935

دیگر خبرها

  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • بورل: ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • بورل: درباره ایران باید جایی را برای دیپلماسی در نظر گرفت
  • بورل: تحریم‌ها ایران را نمی‌ترساند
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند
  • امیرعبداللهیان: اروپا نباید از توصیه واشنگتن پیروی کند