Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@22:38:12 GMT

رسمی؛ فرزند بزرگ زیدان راهی لیگ پرتغال شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۷۴۰۰

انزو زیدان، فرزند زین الدین زیدان با قراردادی تا سال 2021 به سی دی آوس پرتغال پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، انزو زیدان که سابقه بازی کردن در تیم هایی چون رئال مادرید و آلاوس را در کارنامه دارد با قراردادی 2 ساله راهی سی دی آوس از پرتغال شد.

 

انزو زیدان که در پست هافبک مرکزی بازی می کند، فصل قبل 34 بازی در دسته دوم اسپانیا انجام داد و حالا راهی پرتغال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مذاکرات انزو زیدان با تیم سی دی آوس چند هفته پیش آغاز شده بود و در نهایت امروز توافق رسمی بین طرفین ایجاد شد. لوکا زیدان، دیگر فرزند زیزو و برادر انزو در دروازه است نیز چند روز قبل راهی تیم دسته دومی راسینگ سانتاندر شده بود تا فرزندان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال تیم هایی گمنام را برای فصل بعد فوتبال اروپا انتخاب کنند.

 

زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زیدان سرمربی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۷۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی در نیمه نهایی چمپیونز لیگ

به گزارش "ورزش سه"، مسابقه نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا از ساعت 17:30 امروز در شهر ایروان ارمنستان برگزار می‌شود که تیم فوتسال پالما با بهره‌مندی از مسلم اولادقباد در فهرست نفراتش به مصاف بنفیکا پرتغال می‌رود.

پالما مایورکا اسپانیا که حسین طیبی را به دلیل آسیب دیدگی و سالار آقاپور را به علت جدایی از این باشگاه در اختیار ندارد، امروز فقط در حضور مسلم اولادقباد به‌عنوان لژیونر ایرانی دیدار برابر بنفیکا را آغاز می‌کند.

مسلم اولادقباد که هفته گذشته قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را همراه با تیم ملی ایران جشن گرفت، دور از ترکیب اولیه پالما مایورکا اسپانیا مقابل بنفیکا پرتغال است ولی شانس بازی و درخشش را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دارد.

تیم فوتسال پالما اسپانیا سال گذشته در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز به مصاف بنفیکا پرتغال رفت که آن بازی را با درخشش و دو گل حسین طیبی با برتری 4 بر 3 پشت سر گذاشت و به فینال رسید.

دیگر خبرها

  • اسپورتینگ قهرمان جدید فوتبال پرتغال
  • رسمی؛ اسپورتینگ لیسبون قهرمان لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • یک ایرانی در نیمه نهایی چمپیونز لیگ