Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، حسین امیر عبداللهیان در دیدار با حموده صباغ رئیس مجلس سوریه ضمن اشاره به نقش پارلمان دو کشور در تسریع اجرای مبادلات بازرگانی و روابط اقتصادی اظهار داشت: ایران تمام تلاش خود را برای حمایت از سوریه در سطوح سیاسی و اقتصادی بعمل خواهد آورد.

رئیس مجلس سوریه نیز در این دیدار ضمن قدردانی از مواضع ثابت دولت ایران در حمایت از ملت سوریه تاکید کرد: با ایران در برابر تهدیدات آمریکا اعلام همبستگی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صباغ با اشاره به هماهنگی مداوم بین پارلمان سوریه و ایران به منظور وحدت مواضع در محافل بین المللی در قبال مسائل منطقه و توطئه‌هایی که علیه سوریه و ایران طراحی می‌شود، روابط بین دو کشور را عمیق برشمرد.

همچنین امیر عبداللهیان پس از این نشست در جمع خبرنگاران، مواضع شجاعانه سوریه در مبارزه با تروریسم را قابل تقدیر دانسته و تصریح کرد: سوریه امروز وارد مرحله جدیدی شده و پرونده تروریست‌ها در ادلب بسته خواهد شد.

وی بر ضرورت فعالسازی گردشگری به ویژه گردشگری دینی بین دو کشور و توسعه روابط اقتصادی و مقابله با اقدامات ظالمانه و یکجانبه علیه تهران و دمشق تاکید کرد.

امیرعبداللهیان درباره مواضع ایران در قبال تهدیدات آمریکا گفت: سخنان دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا متناقض است به این معنی که از یک طرف ایران را تهدید و از طرف دیگر به برقراری رابطه با ایران اصرار دارد. تنها راه ترامپ تغییر فتار خود بوده چرا که سیاستی که او در پیش گرفته محکوم به شکست است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن گفت: بهترین عملکرد را باید در هر بازی داشته باشیم بعدش هر اتفاقی که بیفتد تقدیر ماست.

به گزارش مشرق، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال، در نشست خبری پیش از بازی مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: هیچ بازی‌ای تا پایان فصل برای ما راحت نیست. پنج بازی داریم و باید با تمام تمرکز، تلاشمان را بکنیم تا به موفقیت برسیم. می‌دانیم کجای بازی هستیم و چه می‌خواهیم تا شرایط را کنترل کنیم و به پیروزی برسیم.

او ادامه داد: بازیکنان از اهمیت بازی باخبر هستند و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا فردا به پیروزی برسیم. به بازیکنان هم گفتم، بهترین عملکرد را باید در هر بازی داشته باشیم بعدش هر اتفاقی که بیفتد تقدیر ماست.

دیگر خبرها

  • گزارش سفیر ایران در روسیه به امیرعبداللهیان
  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • روابط ایران و اقلیم کردستان عراق دوستانه است
  • وابط ایران و اقلیم کردستان عراق دوستانه است
  • خاندوزی : فصل جدیدی از توسعه اقتصادی ایران و عراق آغاز شد
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی استفاده کنند
  • سباستین کل: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سانچو را در دورتموند نگه داریم
  • نکونام: ما همه تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست
  • نکونام: تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست