Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در پی انتشار برخی مطالب در فضای مجازی در چند روز گذشته در خصوص حریم و محدوده شهری بندر ماهشهر فرماندار این شهرستان با صدور بیانیه‌ای مطالب منتشر شده در این رابطه را تکذیب کرد.

محسن بیرانوند اظهار داشت: طبق مصوبه شورای تأمین این شهرستان و به دلیل اهمیت موضوع قبل از هرگونه اقدام و تصمیم در خصوص حریم و محدوده شهری بندر ماهشهر و با توجه به اینکه منافع عمومی همه شهروندان در این مسئله حائز اهمیت می‌باشد موضوع به اطلاع شهروندان رسانده خواهد شد و تصمیم نهایی در این خصوص با کسب نظر از ائمه جمعه، شورای شهر و بزرگان شهر اتخاذ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اخباری که در این خصوص در فضای مجازی منتشر شده کذب بوده و هرگونه تجمع در این خصوص فاقد وجاهت قانونی است.

وی از بزرگان و دلسوزان شهرستان ماهشهر خواست در حفظ آرامش و ثبات شهرستان مشارکت نمایند.

فرماندار بندر ماهشهر همچنین هشدار داد: مراجع قانونی با برهم زنندگان نظم عمومی و تشویش کنندگان اذهان مردم چه در فضای عمومی و چه فضای مجازی برخورد خواهند کرد.

به گزارش ایرنا انتشار برخی مطالب در فضای مجازی در خصوص حریم بندر ماهشهر موجب تجمع عده‌ای مقابل ساختمان شورای اسلامی این شهر در روز دوشنبه شد.

۷۱۰۴/‏۶۰۶۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرامام خمینی بندرماهشهر خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو شورای ‌شهر بندر ماهشهر بازداشت شد

ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر از دستگیری یکی از اعضای شورای شهر ماهشهر خبر داد.

مهدی محمدی اظهار کرد: پس از دریافت گزارش اولیه سربازان گمنام امام زمان(عج) مبنی بر اتهام تخلفات مالی یکی از اعضای شورای شهر، دستور قضایی برای پیگیری موضوع صادر و پس از رصد اطلاعاتی و جمع‌آوری ادله لازم، متهم بازداشت و روانه زندان شد.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی با تاکید بر مبارزه قاطع با فساد اداری، گفت: این دادستانی در عمل به سیاست‌های قوه قضاییه در مبارزه با فساد اداری و مالی مصمم است.

محمدی افزود: هفته گذشته نیز یکی از کارکنان شهرداری بازداشت و قرار تامین متناسب برای وی صادر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلاهبردار میلیاردی در پارس آباد به دام پلیس افتاد
  • یکی از اعضای شورای شهر بندر ماهشهر بازداشت شد
  • بازداشت عضو شورای ‌بندر ماهشهر
  • بازداشت عضو شورای ‌بندر ماهشهر به دلیل تخلفات مالی و اداری
  • ‌‌عضور شورای شهر بندر ماهشهر بازداشت شد
  • عضو شورای ‌شهر بندر ماهشهر بازداشت شد
  • بازداشت عضو شورای بندر ماهشهر
  • دستگیری عضو شورای بندر ماهشهر
  • ۳ پرونده در دادسرای مشهد در خصوص جرایم انتخاباتی تشکیل شد
  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی