Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-08@21:05:52 GMT

کاهش ارزش سهام بوئينگ

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۸۴۶۹

کاهش ارزش سهام بوئينگ

شرکت هواپیماسازی بوئینگ زمان از سرگیری پروازهای 737 مکس را تا دو ماه دیگر به تاخیر انداخته است.

به گزارش خبرگزاري صداوسيما به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ لغو پروازهای بوئینگ 737 مکس موجب کاهش ارزش سهام شرکت هواپیماسازی بوئینگ آمریکا شد.

درپی اعلام لغو شمار بیشتری از پرواز هواپیماهای خطوط مهم هواپیمایی آمریکا که انتظار داشتند مدت زمین گیر شدن هواپیماهای 737 مکس بیشتر طول خواهد کشید، سهام شرکت هواپیماسازی آمریکایی بوئینگ کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن که خطوط هواپیمایی آمریکا روز یکشنبه اعلام کردند شرکت هواپیماسازی بوئینگ زمان از سرگیری پروازهای 737 مکس را تا دو ماه دیگر به تاخیر انداخته است، سهام این شرکت بزرگ آمریکایی با یک و چهار دهم درصد کاهش به 360 ممیز 23 دلار کاهش یافت.

براساس اظهارات مقامات شرکت بوئینگ برنامه لغو پرواز هواپیماهای 737 مکس تا دوم نوامبر تمدید می شود.
شرکت بوئینگ با اشاره به اینکه مشتریان و اعضای گروه می توانند با اطمینان بیشتر برای پروازهای آینده خود با خطوط هواپیمایی آمریکا برنامه ریزی کنند افزود تا دوم نوامبر، روزانه بطور میانگین 115 پرواز لغو می شود.
درپی وقوع دو حادثه فاجعه بار سقوط هواپیمای بوئینگ که 346 قربانی بر جا گذاشت از نیمه مارس تاکنون، هواپیماهای 737مکس زمین گیر شده اند.

شرکت آمریکایی بوئینگ به منظور ارتقا هواپیماها و بازگشت آنها به خدمات رسانی با کارشناسان فنی اداره هوانوردی فدرال همکاری می کند.

افزون برآن، بروز مشکل جدید در مرحله آزمایش شبیه ساز در ماه گذشته اداره هوانوردی فدرال آمریکا را برای از سرگیری فعالیت هواپیماهای زمین گیر شده در هاله ای از ابهام فرو برد.

مشکلات هواپیماهای مکس در اوج فصل مسافرت، کاهش منافع مالی را برای خطوط هواپیمایی ساوث وست، یونایتد و امریکن درپی خواهد داشت.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بوئینگ سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، پرواز ساعت ۱۱ امروز سه‌شنبه به شماره پروازی ۳۲۱ شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران به خرم آباد به علت شرایط جوی با تصمیم خلبان به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

در نهایت بنا بر اعلام شرکت هواپیمایی ایران ایر این پرواز باطل اعلام شد.

کد خبر 6099379

دیگر خبرها

  • (اینفوگرافیک) با ارزش‌ترین شرکت‌ها در اقتصاد‌های بزرگ اتحادیه اروپا
  • این افراد بازنده بزرگ بورس هستند
  • بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست
  • بوئینگ ۷۶۷ بدون چرخ جلو با دماغه در فرودگاه استانبول نشست!+ فیلم
  • کاهش ۱۴ درصدی سود خالص آرامکوی عربستان
  • رسوایی ایمنی در هواپیماسازی بوئینگ آمریکا
  • رسوایی ایمنی در هواپیماسازی آمریکایی
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟