Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@20:23:53 GMT

دستگیری ۲۸۲ نفر در جشن صعود الجزایر +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۸۸۳۹

دستگیری ۲۸۲ نفر در جشن صعود الجزایر +عکس

هواداران تیم ملی الجزایر بار دیگر حادثه‌آفرین شدند.

به گزارش مشرق، جشن صعود تیم ملی الجزایر به فینال رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا تلفات زیادی در پی داشت.

گویا درخشش الجزایر برای برخی شهرهای فرانسه مشکل ساز شده است. هواداران تیم ملی الجزایر یکشنبه به خیابان‌های  پاریس، مارسی و لیون رفتند تا پیروزی تیم ملی الجزایر در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آفریقا برابر نیجریه را جشن بگیرند اما این جشن به خشونت و درگیری کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

الجزایر با شکست نیجریه فینالیست شد

درگیری‌های فراوانی بین طرفداران تیم ملی الجزایر و پلیس در شهرهای پاریس، لیون و مارسی ایجاد شد و در نهایت پلیس فرانسه خبر داد در مجموع 282 نفر در سراسر کشور دستگیر شده‌اند که 249 نفر آنها هنوز هم در بازداشت پلیس قرار دارند.

پس از آغاز درگیری ها پلیس از گاز اشک آور برای متفرق کردن جمعیت استفاده کرد اما هواداران الجزایری گلوله‌ های آتشین به سمت پلیس پرتاب کردند و به گفته مرکز آتش نشانی شهر لیون، هواداران الجزایر چندین خودرو را در لیون آتش زدند.

این در حالی است که پنجشنبه هفته گذشته و بعد از برتری تیم ملی الجزایر مقابل ساحل عاج در مرحله یک چهارم نهایی، هواداران الجزایر به جشن و شادی پرداخته بودند که در این بین  یک زن کشته شده و فرزند او به شکل جدی مجروح شده بود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اخبار خودرو فوتبال جشن صعود الجزایر فینال جام ملت های آفریقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل متواری و همدستانش در خرمشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نجم‌الدین سهرابی اظهار کرد: ۱۱ اردیبهشت سال جاری در پی وقوع نزاع دسته جمعی منجر به تیراندازی در یکی از مناطق شهرستان خرمشهر قتل یک نفر شد، دستگیری قاتل و عاملان درگیری به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و اقدامات پلیسی توانستند قاتل و هفت نفر از عاملان درگیری را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیات‌های منسجم و غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی خرمشهر با اشاره به کشف سلاح شکاری به کار رفته در قتل از مخفیگاه قاتل، بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به قتل ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.

سرهنگ سهرابی تصریح کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شدند.

کد خبر 6099432

دیگر خبرها

  • جنون سانتیاگو برنابئو؛ جو وحشتناک هواداران رئال مادرید در آستانه نبرد با بایرن مونیخ / عکس
  • قتل پسر جوان در درگیری خیابانی
  • قتل پسر جوان طی درگیری خیابانی
  • شهادت مامور پلیس در درگیری با قاچاقچیان
  • قاتل متواری و همدستانش در خرمشهر دستگیر شدند
  • بازگشت شکوهمندانه لیون در یک بازی جنون‌آمیز و برتری 4-3 مقابل لیل / فیلم
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد