Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:59:48 GMT

طرح جمع آوری متکدیان در شهر رفسنجان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۸۹۹۵

طرح جمع آوری متکدیان در شهر رفسنجان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فصیحی هرندی عصر دوشنبه در مراسم آغاز به کار این طرح، اظهار داشت: این طرح را از روز ۱۵ تیر ماه با تذکر به کودکان و حتی بزرگسالان مبنی بر عدم حضور در معابر آغاز کردیم و از امروز این طرح به صورت عملی اجرا می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه این طرح به صورت مستمر تداوم پیدا خواهد کرد، تصریح کرد: در اجرای این طرح افرادی که در حال تکدی گری باشند جمع آوری شده و در مرکزی که برای این امر با همکاری همه دستگاه‌های ذیربط از جمله شهرداری اختصاص یافته اعزام می‌شوند و با آنها صحبت شده و راهنمایی لازم انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر لازم باشد حتی این افراد بازداشت خواهند شد و مراحل بعدی برای آنها انجام می‌شود.

فرماندار رفسنجان عنوان داشت: از همه شهروندان رفسنجان تقاضا داریم که در خصوص کمک به متکدیان از احساسات خودداری کنند و اگر می‌خواهند در این زمینه کمکی داشته باشند فقط به کمیته امداد و مؤسسات خیریه کمک خود را ارائه کنند.

فصیحی هرندی اضافه کرد: امیدواریم با کمک همه شهروندان و همیاری مسئولان و پشتکار لازم، چهره زشتی که از شهر به واسطه متکدیان ایجاد شده است برطرف شود.

کد خبر 4667684

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری رفسنجان تکدی گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۸۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط ۳ درصد از پسماندهای خانگی یزد تفکیک می‌شوند

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، محمدرضا برزگر در رابطه با میزان تولید زباله در شهر یزد، اظهار کرد: در حال حاضر میزان تولید روزانه پسماند خانگی در شهر یزد ۳۰۰ الی ۳۳۰ تن است.

وی گفت: سرانه هر شهروند یزدی در حدود ۵۵۰ الی ۶۰۰ گرم نفر در روز است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد در مورد میزان زباله‌های استان یزد به تفکیک نوع آن‌ها، بیان کرد: به‌طور میانگین ۶۷ الی ۷۰ درصد پسماندهای تولیدی، پسماند تر (مواد آلی) و حدود ۳۰ درصد پسماند خشک است.

برزگر با اشاره به اینکه پسماندها به دو بخش قابل بازیافت و غیرقابل بازیافت تقسیم می‌شوند، ادامه داد: تفکیک از مبدأ و جمع‌آوری پسماند خشک به سه روش در حال انجام است.

وی تصریح کرد: یکی از روش‌های جمع‌آوری پسماندهای خشک، روش سنتی بوده که هفته‌ای یک مرتبه با مراجعه به درب منازل شهروندان انجام می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد ادامه داد: جمع‌آوری پسماند خشک به‌صورت هوشمند از طریق منظومه خدمات یکپارچه یزد من و برنامه بازپس یکی دیگر از روش‌ها است و همچنین جمع‌آوری در ایستگاه‌های ثابت سطح شهر و ایستگاه گلماند یکی دیگر از روش‌های جمع‌آوری پسماندهای خشک است.

برزگر عنوان کرد: در حدود ۳ درصد از پسماند خشک در طرح تفکیک از مبدأ جمع‌آوری صورت می‌پذیرد.

خبرنگار: مبین خوزان

انتهای خبر/

کد خبر: 1228254 برچسب‌ها پسماند پسماندسـوزی استان یزد

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند
  • جمع آوری زباله های رها شده در طبعیت جاجرود
  • جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان
  • فقط ۳ درصد از پسماندهای خانگی یزد تفکیک می‌شوند
  • گذرگاه های غیر مجاز ریلی راه آهن جنوب جمع آوری شد + عکس
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • برگزاری نشست آب، صلح و تاب آوری
  • سلامت یک جامعه در گرو سلامت یک شهر