Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@14:59:45 GMT

دستگیری جویندگان گنج در لواسان تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۹۱۳۷

دستگیری جویندگان گنج در لواسان تهران

رییس کلانتری ۱۱۶ لواسان از دستگیری جویندگان گنج و عتیقه در لواسان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرگرد حسن الهی در این باره گفت: شب گذشته اخباری مبنی بر حضور باند سه نفره حفاران غیرمجاز و استخراج اشیاء باستانی توسط این افراد در ارتفاعات لواسانات به کلانتری ۱۶۶ لواسان اعلام شد که درپی آن عوامل پیشگیری کلانتری لواسان به محل اعلامی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه ماموران محدوده‌ای را که این افراد در آن قصد حفاری آثار داشتند، تحت نظر قراردادند، افزود: سرانجام در ساعت چهار بامداد این حفاران غیرمجاز به همراه ادوات حفاری بازداشت شدند.

وی با بیان اینکه از این متهمان یک دستگاه فلزیاب، ماسک و تجهیزات حفاری کشف و ضبط شد، گفت: متهمان دستگیر شده در اعترافات خود مدعی شدند که بنابر شنیده‌های آنها در ارتفاعات لواسانات احتمال وجود عتیقه‌ وجود داشته و به همین دلیل برای استخراج اشیاءباستانی، در محل حاضر شده و قصد حفاری داشتند که دستگیر شدند.

رئیس کلانتری ۱۶۶ لواسان گفت: باتوجه به اقرار و کشف ادوات حفاری از متهمان، پرونده تشکیل و دستور بازداشت این افراد توسط مقام قضایی صادر شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: لواسان جویندگان گنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: پس از وقوع نزاع و درگیری امشب در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.
 
سردار رحیم جهانبخش ادامه داد: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس آذربایجان غربی است و قطعا اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی‌دهیم.

پنج شنبه شب افرادی با قمه و چوب های بلند، اقدام به مسدودسازی یکی از معابر اصلی ارومیه کردند و به زد و خورد پرداختند. 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان