Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر سابق پاکستان اعلام کرد: رئیس حزب نواز با هدف گرفتن حق و حقوق خود به دادگاه‌های انگلیس شکایت خواهد کرد. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از اکسپرس نیوز، «شهباز شریف» رئیس حزب نواز که طی روزهای اخیر به فساد سنگین مالی متهم شده است تصمیم گرفته حق خود را از طریق دادگاه‌هایی در انگلیس اعاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شاهد خاقان عباسی» نخست وزیر سابق پاکستان و عضو ارشد حزب نواز در این خصوص گفت: عمران خان و «شهزاد اکبر» معاون ویژه حسابرسی نخست وزیر پاکستان خاندان شریف از جمله شخص شهباز شریف را متهم کرده اند که 24 میلیون دلار از پاکستان به حساب‌های خود در انگلیس منتقل کرده است.

عباسی گفت: اگر آنها نتوانند این ادعای خود را اثبات کنند باید مجازات شوند و ما پیگیری خود را انجام خواهیم تا ادعای خود را اثبات کنیم.

دولت پاکستان نماینده ویژه خود را برای بازگرداندن شهباز شریف و اسحاق دار به لندن فرستادشهباز شریف خبر درخواست پناهندگی‌ از انگلیس را شایعه دانسترد دلایل رئیس حزب نواز توسط سازمان بازرسی پاکستان و افزایش احتمال مجازات شهباز شریف

نخست وزیر سابق پاکستان اظهار داشت: تمام ادعاهای معاون ویژه عمران خان دروغ است و ما هیچ فساد مالی نداشته‌ایم.

وی افزود: وظیفه شهزاد اکبر این نیست که با برگزاری کنفرانس مطبوعاتی به سران حزب نواز توهین کرده و آنها را به گناهانی که انجام نداده‌اند متهم کند.

عضو ارشد حزب نواز تاکید کرد: اگر عمران خان و دوستانش دلایلی علیه ما دارند می توانند به دادگاه‌های انگلیس مراجعه کرده و دلایل خود را ارائه دهند.

گفتنی است طی روزهای اخیر برخی رسانه‌های انگلیسی و برخی مسئولین دولتی پاکستان مدعی شده‌اند که خاندان شریف از جمله شهباز شریف در دوران مسئولیت خود پول‌های هنگفتی را به صورت غیرقانونی از پاکستان خارج و به حساب‌های شخصی خود در انگلیس منتقل کرده‌اند.

انتهای پیام/.

R1475/P36446/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۹۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ وظایف مهم مسئولین در قبال جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب

رهبر انقلاب در دیدار با کارگران: تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

دریافت 17 MB

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند
  • مجتهدزاده: ممنوعیت ثبت اظهارنامه قضایی علیه مقامات دولتی، اقدامی نسنجیده است
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • ویدیو/ خالد نبی؛ زیارتگاهی شگفت در دل طبیعتی چشم‌نواز
  • فیلم/ وظایف مهم مسئولین در قبال جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب