Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@03:19:26 GMT

یک ملی‌پوش دیگر بدون تیم شد؟

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۹۶۲۲

یک ملی‌پوش دیگر بدون تیم شد؟

یک نشریه قطری مدعی شد که مدافع ملی پوش کشورمان در لیست لژیونرهای فصل آینده الشحانیه حضور ندارد.

به گزارش مشرق، نشریه «الرایه» قطر امروز خبر داد که تیم فوتبال الشحانیه تمریناتش را در اردوی تدارکاتی ترکیه پیگیری می کند و 4 دیدار تدارکاتی در این اردو برگزارر خواهد کرد.

این نشریه قطری در بخشی از این گزارش مدعی شد و نوشت: الشحانیه در این فصل شعار استقرار و ثبات را داده و به همین خاطر کادرفنی و 3 لژیونر از 4 لژیونرش را حفظ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 لژیونری که در الشحانیه ماندنی شدند عبارتند از: کیسی آمانگو، آلوارو میخا و سولاقا هستند.

رامین رضاییان نیم فصل دوم  به این تیم ملحق شد و بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشت ولی این نشریه قطری نام رضاییان را در لیست لژیونرهای ماندنی الشحانیه نیاورد. این درحالی است که پیش از این مسئولان باشگاه قطری در تلاش برای تمدید قرارداد این مدافع ایرانی بودند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اخبار خودرو رامین رضائیان پرسپولیس الشحانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۹۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، منابع خبری امروز گزارش دادند که یکی از نمایندگان ارشد پارلمان فرانسه به دلیل انتقاد از جنایات رژیم صهیونیستی از سوی پلیس فرانسه احضار شد.

«ماتیلد پانوت» نماینده ارشد و رئیس یکی از فراکسیون‌های پارلمان فرانسه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پلیس این کشور او را به علت اعتراضش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه احضار کرده است.

ماتیلد پانوت افزود: این احضاریه ارعاب و تهدید است؛ هیچ احضاریه و هیچ گونه ارعابی ما را از اعتراض به نسل کشی مداوم علیه مردم فلسطین باز نمی دارد و ما سکوت نخواهیم کرد.

این احضار در شرایطی انجام شده که مقامات فرانسه چند سال پیش انتشار کاریکاتورهای موهن به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) را تحت عنوان آزادی بیان و رسانه ها توجیه می کردند اما همین مدعیان دموکراسی فریبکارانه جهانی، در برابر کوچک ترین انتقادی از رژیم کودک کش صهیونیستی، تاب و تحمل خود را از دست داده و با منتقدین بدترین نوع از مجازات ها از جمله حبس های طولانی مدت روا می دارند.

کد خبر 6087375 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • منابع عبری: اسرائیل با آتش‌بس چند هفته‌ای موافقت خواهد کرد
  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • پولیتیکو : آمریکا ماه گذشته موشک‌ های دوربرد به اوکراین ارسال کرده
  • پولیتیکو: آمریکا ماه گذشته موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کرده است
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • اعلام لیست اولیه تیم ملی والیبال ایران بدون حضور غفور و موسوی
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!