Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان گفت: از همه مردم دعوت می‌کنم با حضور در این خانه‌های پر مهر حس خوب زندگی و آرامشی را که امروز با مشغله‌های مختلف از بین رفته ‌را پیدا کنند چرا که در این جا خداوند حضور دارد. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی صبح امروز به همراه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت هفته بهزیستی با حضور در "خانه فرشته" از جمله خانه‌های موسسه خیریه ترنم محبت اظهار داشت: انسان با حضور در بین این کودکان شور و نشاط وصف نشدنی دست پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصفهان| حضور فعال ایرانیان خارج از کشور در طرح اکرام ایتام و محسنینحامیان همدانی 58 میلیارد ریال به ایتام و محسنین کمک کردندجذب 125 هزار نفر حامی ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان

وی با اشاره به این که در این مکان انسان حس می‌کند که به خدا نزدیک‌تر است، بیان کرد: توجه به ایتام و دیگر کودکان دقیقا همان وصیت نامه امیرالمومنین(ع) است که در طول زندگی خودشان نیز بسیار به آن توجه داشتند و سفارش می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان این که بنده غبطه می‌خورم که به دلیل مشغله‌ها کمتر می‌توانم در بین این بچه‌ها باشم، عنوان کرد: زمانی که نام این مکان را دیدیم فکر کردم تنها اسم این مکان خانه فرشتگان است اما با دیدن این دختران عزیز متوجه شدم که واقعا این جا خانه فرشته‌ها است.

 شعبانی بیان کرد: ای کاش می‌توانستم بیشتر در بین این بچه ها حضور داشته باشم و این دیدار را توفیقی از جانب خداوند می‌دانم که امروز نصیبم شده است چرا که در روایات بسیاری هست که خداوند به خاطر این بچه‌ها به ما لطف می‌کند بنابراین به خاطر خادمی این بچه ها باید قدردان خداوند باشیم.

امام جمعه همدان با آرزوی عاقبت به خیری برای همه فرزندان ایران گفت: کودکان باید احترام بسیار زیادی برای بزرگتر ها قائل باشند و در زندگی خود از توجه به نماز هیچ گاه غافل نشوند.

وی  تاکید کرد: از همه مردم دعوت می‌کنم با حضور در این خانه های پر مهر حس خوب زندگی و آرامشی را که امروز با مشغله‌های مختلف از بین رفته است را پیدا کنند چرا که در این جا خداوند حضور دارد.

انتهای پیام/ش

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۹۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سنجربگی گفت: با برگزاری این مانور‌ها و با بالا بردن توان عملیاتی تیم‌ها و ایجاد انسجام بین اعضا می‌توان پاسخگویی مناسبی برای مقابله با بحران داشت.

او افزود: حضور تیم‌های درمانی در مانور‌های باعث می‌شود نقاط قوت و ضعف را بررسی کنند تا بتوانند در شرایط اضطراری از آمادگی کامل برخوردار باشند و در میدان‌های عملیاتی پاسخگوی نیاز‌های مردم باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان افزود: مانور تیم‌های درمان اضطراری در روستای نیر با حضور تیم‌های درمان اضطراری شهرستان‌های بهار و رزن و روستای شوند با حضور شعب فامنین و کبودراهنگ برگزار شد.

سنجربگی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان تصریح کرد: افزون بر ۶۰۰ نفر از مردم روستا‌های نیر و شوند از خدمات بهداشتی، درمانی، سلامت محور، پزشکی، مامایی، روانشناسی، پرستاری، بینایی سنجی، تجویز داروی رایگان، کنترل فشار خون، تغذیه و آموزش بهره‌مند شدند.

 

دیگر خبرها

  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد