Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@13:54:00 GMT

بازیگر جیسون رضائیان در برنامه اقیانوس آرام

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۰۴۶۶

بازیگر جیسون رضائیان در برنامه اقیانوس آرام

هفته پنجم از سری جدید برنامه اقیانوس آرام این هفته در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه روی آنتن شبکه دو می‌رود. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، برنامه تلویزیونی «اقیانوس آرام» که پس از سال‌ها به طور اختصاصی برای نوجوانان طراحی شده، در پنجمین هفته از سری جدید خود میزبان محلا مومن‌زاده، خانم دیباج و پیام دهکردی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه ترکیبی نوجوانانه که خود نوجوان‌ها در ساخت و تولید آن مشارکت دارند، در سه روز متوالی آخر هفته و در ساعت 21 از شبکه دوپخش خواهد شد.

در بخش مهمان، چهارشنبه شب محلا مومن‌زاده تکواندوکار ایرانی که با کسب مدال نقره، عنوان دومین مدال‌آور تاریخ تکواندو بانوان ایران را به نام خود ثبت کرده است به گفتگو با نوجوانان خواهد پرداخت.

همچنین پنجشنبه شب، خانم دیباج کارشناس مسائل نوجوانان پیرامون الگو داشتن نوجوان و اقتضاعات آن گفتگو می‌کند و به سوالات و دغدغه‌های نوجوانان پاسخ می‌دهد.

خبرهای کوتاه رادیو و تلویزیون| سریال «سرباز» از توقف خارج شد/ برگزاری جشنواره نمایش‌های کوتاه رادیوییضبط مسابقه تلویزیونی «ایرونی‌جات» آغاز شدخبرهای کوتاه رادیو و تلویزیون| جیسون رضائیان در گاندو واقعی بود/ پیشکسوتان به رادیو نمایش برگردند«سلام آقای مدیر» از امشب سریال تلویزیون می‌شود + عکس«گاندو» پربیننده‌ترین سریال تلویزیون شد

جمعه شب نیز پیام دهکردی بازیگر سینما و تئاتر و مدرس فن بیان و بازیگری که در سریال گاندو در نقش «جیسون رضائیان» نقش‌آفرینی کرد مهمان برنامه می‌شود و از موفقیت‌ها و تجربیات دوره نوجوانی خود سخن می‌گوید.

«اقیانوس آرام» محصول مرکز اوج کودک و نوجوان به کارگردانی هادی نعمت اللهی است.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شبکه دو رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه دو رسانه ملی تلویزیون شبکه دو رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۰۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر جنجالی تلویزیون ایران بطور قانونی مهاجرت کرد

خبرفوری نوشت: محمد صادقی، بازیگر پس از خروج از ایران هم اکنون در پاریس مستقر است.

محمد صادقی بازیگری که با رای دادگاه به‌جرم تشویق برای برهم‌زدن امنیت کشور به ۵ سال حبس محکوم شده بود در مصاحبه دیروز خود با بی بی سی اعلام کرد به صورت قانونی از مرز ایران وارد ترکیه شده و هم اکنون در پاریس مستقر است.

دیگر خبرها

  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • هفته زمین پاک
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟
  • بازیگر جنجالی تلویزیون ایران بطور قانونی مهاجرت کرد