Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:16:14 GMT

تهران| تماس قاتل با پلیس پس از قتل پدر

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۰۶۷۴

تهران| تماس قاتل با پلیس پس از قتل پدر

سه چاقو از آشپزخانه برداشتم و وقتی پدرم از حمام بیرون آمد از پشت سر به وی حمله کردم. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 11:40 صبح 16 تیر 98 مرد جوانی  با مرکز فوریتهای پلیسی 110 تماس گرفت و  از قتل پدر 60 ساله‌اش توسط فرد یا افراد  ناشناس خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام این خبر، مأموران کلانتری 148 انقلاب در صحنه جنایت حاضر و با جسد مقتول درحالیکه با ضربات جسم تیز از ناحیه پا و سینه به قتل رسیده بود، مواجه شدند.

بلافاصله موضوع به کارآگاهان اداره دهم، تیم بررسی صحنه جرم و بازپرس کشیک قتل دادسرای ناحیه 27 تهران نیز اعلام شد.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات سراغ پسر مقتول به نام صابر 33 ساله رفتند که وی گفت: دیشب در اتاق خود با هنذفری در حال گوش دادن موزیک بودم، صبح با بیرون آمدن از اتاق با جسد خونین پدرم مواجه شدم و اطلاعی از قتل ندارم.  

وی افزود: من همراه پدر و مادرم زندگی می‌کنم و شب قبل، مادرم به منزل خواهرم رفته بود.

کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات پسر مقتول، در بازرسی از منزل وی  البسه شسته شده‌اش را از حمام کشف کردند که پسر مقتول به عنوان "مظنون به قتل" دستگیر و به اداره دهم منتقل شد.

وی در تحقیقات منکر هرگونه  قتل پدرش بود اما با تحقیقات از خانواده مقتول مشخص شد صابر حدود 4 سال پیش از امریکا به ایران بازگشته و به مصرف مواد مخدر اعتیاد دارد، وی در طول این مدت اکثر اوقات بیکار بوده و پدرش دائم با وی بر سر بیکار بودن صابر درگیر داشته است.

در تحقیقات مشخص شد پدر صابر به خاطر اعتیاد پسرش از وی بسیار ناراحت بوده است.

صابر در نهایت  22 تیرماه لب به اعتراف گشود و با اعتراف به قتل پدرش گفت: با پدرم همیشه بر سر بیکار بودنم مشاجره داشتیم، او مرا دائم تهدید می‌کرد و  مورد ضرب و شتم قرار می‌داد تا اینکه تصمیم به کشتنش گرفتم.

وی افزود: روز حادثه مادرم به منزل خواهرم رفت و من و پدرم در خانه تنها شدیم، فرصت را مناسب دیدم رفتم، سه چاقو از آشپزخانه برداشتم و وقتی پدرم از حمام بیرون آمد از پشت سر به وی حمله کردم.

صابر ادامه داد: با ضربات متعدد چاقو پدرم را از ناحیه پا مصدوم کردم، در نهایت پدرم روی زمین افتاد و با چاقو ضرباتی به سینه و گردن وی زدم، می‌ترسیدم بلند شود و نمی‌دانم چه تعداد ضربه به او زدم، فقط گفتم او باید بمیرد و وقتی فهمیدم که دیگر زنده نیست البسه خونی‌اش را درآوردم و در حمام شستم، در نهایت نیز در تماس با پلیس از کشته شدن پدرم توسط افراد ناشناس خبر دادم.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی؛ معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهای پایتخت با اعلام این خبر گفت: متهم با  اعتراف صریح به قتل پدرش، با صدور قرار قانونی توسط بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار دارد.

تهران| حمله افراد شرور به زن جوان در مقابل چشمان شوهر

انتهای پیام/

R1370/P1014142/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس آگاهی پلیس 110

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس آگاهی پلیس 110 پلیس آگاهی پلیس 110

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ قدرت حیدری زاد صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به چاقو کشی در میدان دفاع مقدس شهر ایلام، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده توسط ماموران کلانتری ۱۱، دو نفر باهم درگیر که فرد ضارب پس از مجروح کردن نفر دیگر از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هویت فرد ضارب مشخص شده بود ادامه داد: عامل چاقوکشی پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در کمتر از یک ساعت دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

سرهنگ حیدری زاد با بیان اینکه در این درگیری فرد مجروح از ناحیه گوش دچار جراحت شده بود تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد گفت: برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد و بدون اغماض برابر قانون برخورد خواهدکرد.

کد خبر 6096156

دیگر خبرها

  • کارآگاه بازی برادر مقتول برای یافتن سر جسد و شناسایی قاتل | راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • بازداشت عامل جنایت خونین در بوستان ولایت
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • دستگیری ۳ متهم به قتل در یک روز
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه