Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@03:40:27 GMT

شکایت برانکو و دستیارانش از پرسپولیس به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۰۷۲۲

شکایت برانکو و دستیارانش از پرسپولیس به کجا رسید؟

خبرگزاری فارس: پس از تنش‌هایی که در چند وقت اخیر بین مربیان سابق تیم پرسپولیس با مسئولان این باشگاه رخ داد در نهایت طرفین همدیگر را تهدید کردند که علیه یکدیگر شکایت خواهند کرد.

در همین رابطه شکایت برانکو سرمربی پرسپولیس و دستیاران کرواتش به دلیل پرداخت نشدن مطالبات مالی‌شان به فیفا رسید و حالا باشگاه پرسپولیس باید منتظر یک پرونده جنجالی دیگر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو و دستیارانش که این روز‌ها همراه با الاهلی عربستان در اردوی اتریش حضور دارند پیگیری شکایت از پرسپولیس را به عهده وکلای خود گذاشتند و به نظر می‌رسد فیفا در این خصوص خیلی زود وارد عمل خواهد شد.

بعد از اتفاقاتی که در پرونده مانوئل ژوزه و باشگاه پرسپولیس در فیفا رخ داد که منجر به محکومیت باشگاه ایرانی شد حالا پرونده شکایت برانکو و دستیارانش از پرسپولیس می‌تواند باز هم نام این باشگاه را در مراجع قضایی فیفا بر سر زبان بیندازد.

ایگور پانادیچ مربی سابق تیم پرسپولیس این خبر را تائید کرد.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: شکایت برانکو پرسپولیس فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید. بعمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد.رأی صادره قطعی است.

دیگر خبرها

  • اعتراض پلیس زنجان به رای شعبه ۹ بازپرسی رد شد
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • واکنش تند مدیر پرسپولیس؛ حرف‌های پیرمرد پرحاشیه وقیحانه بود | سپاهان به جای شکایت بی‌جا عذرخواهی کند
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • مدیررسانه‌ای پرسپولیس: سپاهان به جای شکایت بیجا، عذرخواهی کند
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت کرد
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند