Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، احد وظیفه گفت: اعلام کرد: از امروز (سه‌شنبه ۲۵ تیرماه) تا اوایل هفته آینده به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در مناطقی از جنوب و جنوب شرق کشور رگبار موقتی باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: این وضعیت تا روز چهارشنبه در دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و شمالی نیز رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طی امروز و فردا (۲۵ و ۲۶ تیرماه) در سواحل غربی و مرکزی دریای خزر بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: روز جمعه (۲۸ تیرماه) از ابرناکی در سواحل دریای خزر کاسته می‌شود، اما مجددا طی روزهای جمعه و شنبه (۲۸ و ۲۹ تیرماه) شاهد بارش پراکنده باران در این مناطق خواهیم بود.

وظیفه با اشاره به این‌که طی سه روز آینده در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک رخ خواهد داد، تاکید کرد: در همین مدت با توجه به افزایش سرعت وزش باد روی عراق و جنوب غرب کشور، وقوع پدیده گرد و خاک در مناطقی از جنوب غرب کشور دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: از امروز تا پایان هفته همچنان هوای گرم تابستانه در قالب مناطق کشور ماندگار است.

وظیفه با اشاره به وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: فردا (چهارشنبه ۲۶ تیرماه) هوای تهران صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود دمای تهران در گرم‌ترین حالت به ۴۱ درجه و در کمترین نقطه به ۲۸ درجه سانتیگراد برسد. همچنین هوای تهران در روز پنج‌شنبه ۲۷ تیرماه صاف با بیشترین و کمترین دمای ۴۱ و ۲۷ درجه سانتیگراد خواهد بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد

به گزارش خبرنگار مهر، در حال حاضر ترافیک در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ولی آباد تا هریجان و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک سنگین است.

همچنین تردد در سایر محورهای شمال همچون محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) را روان اما محور آزادراهی قزوین - کرج - تهران محدوده کمال شهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک با ترافیک سنگین مواجه است.

طبق آخرین اطلاعات مرکز مدیریت راه‌ها، ترافیک در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع و آزادراه قم – تهران محدوده حکیم آباد نیز سنگین است.

کد خبر 6097036 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • وقوع تندبادهای لحظه‌ای در راه کرمان
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • پیش‌بینی بارش در برخی مناطق کشور طی هفته جاری
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده در بیش از ۱۵ استان کشور
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد