Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:10:33 GMT

دومین علی کریمی؛ کاپیتان تیم ملی ایران

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۰۹۸۷

رویارویی تیم"ب" ایران با امیدها در حالی با تساوی به پایان رسید که یک بار دیگر بازوبند کاپیتانی به ستاره ای به نام علی کریمی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک اصفهانی فوتبال ایران در روزهایی که تنش و گمانه زنی های فراوانی در خصوص آینده اش با استقلال به گوش می رسد به جمع نفرات دعوت شده در تیم "ب" اضافه شد تا فرصت نشان دادن توانایی های خود به مارک ویلموتس و دستیارانش در کادر فنی تیم ملی را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی بلژیکی در برهه ای که بیشتر باشگاه های لیگ برتر در حال گذراندن تمرینات آماده سازی پیش فصل خود هستند در اردوی تیم ملی از بازیکنان جوان داخلی دعوت به عمل آورد تا شناختی نسبی از آنها به دست بیاورد که در بین آنها چند چهره سرشناس تر نیز دیده می شدند از جمله علی کریمی ستاره فصل گذشته استقلال که انتظار می رفت در فهرست اصلی ایران برای جام جهانی 2018 و جام ملت های آسیا 2019 قرار داشته باشد.


علی کریمی در روزهایی که وضعیت تمدید قراردادش با استقلال مشخص نیست به اردوی تیم ملی اضافه شد و دیروز در بازی با امیدها و سرمربی سابقش فرهاد مجیدی بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست تا روند رهبری بازیکنانی با نام علی کریمی در ایران ادامه دار باشد. این اتفاق به همان اندازه که برای بازیکن اصفهانی جذاب بود، نگران کننده هم محسوب می شد چون کاپیتانی تیم "ب" ایران آن هم در حالی که انتظار می رفت او یکی از ستاره های تیم اصلی باشد می تواند پیام های تلخی برای این بازیکن داشته باشد.

 

 

 

 

علی کریمی تیم امید ایران تیم ملی ایران استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی کریمی تیم امید ایران تیم ملی ایران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت

به گزارش ورزش سه، مهرداد محمدی ستاره تیم فوتبال استقلال اگر در دیدار مقابل ذوب آهن کارت زرد دریافت کند بازی حساس این تیم مقابل فولاد خوزستان را از دست خواهد داد و به دلیل چهار کارته شدن محروم خواهد بود.

محمدی در بازی با مس رفسنجان در هفته هفتم لیگ برتر در دقیقه 25 اولین کارت زرد خود را دریافت کرد، دومین کارت زرد او به هفته سیزدهم لیگ برتر باز می‌گردد که در دقایق پایانی مسابقه از داور دریافت کرد.

مهاجم استقلال هفته گذشته در بازی با تراکتور هم کارت زرد دریافت کرد تا در آستانه محرومیت قرار بگیرد و در بازی با ذوب آهن باید با تمرکز و احتیاط بیشتری به میدان برود تا بتواند استقلال را در هفته های پایانی همراهی کند.

او به همراه گوستاوو بلانکو زوج هجومی خوبی تشکیل داده اند و غیبت محمدی در مسابقات حساس پیش رو می‌تواند یک چالش جدی برای نکونام و استقلال تبدیل شود، البته استقلال پیمان بابایی و آرمان رمضانی را در اختیار دارد و در صورتی که این بازیکن محروم شود می‌تواند از آنها بهره بگیرد.

دیگر خبرها

  • آمارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر| پورحمیدی از کاپیتان استقلال سبقت گرفت/ جایگاه مطمئن آقای گلی مغانلو
  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • چشم تیم ملی به جمال کاپیتان جدید روشن شد
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • پالما با حضور ستاره‌های ایرانی قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!