Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فضای مجازی به شدت نیازمند تولید محتوا در عرصه‌های گوناگون از جمله ارزش‌های انقلاب، ایثار و شهادت است.
به گزارش خبرگزاری آریا، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اختتامیه نشست سراسری مدیران سازمان فضای مجازی بسیج و سپاه گفت: باید در بسیج به دنبال خدمت رسانی و همچنین ایجاد و نشر ارزش‌های فرهنگی انقلاب اسلامی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردارمحمد حسین سپهر افزود: دشمنان انقلاب اسلامی مدتهاست  که از طریق جنگ نرم و با استفاده از فضای رسانه‌ای و مجازی خواهان از بین بردن ارزش‌های کشور ما در بین نسل جوان هستند که خوشبختانه موفق نبوده اند.
جانشین رئیس سازمان بسیج گفت:ما باید با داشتن یک نقشه راه مناسب فضای مجازی را مدیریت کنیم و از این فضا نباید غافل شویم.
در پایان این مراسم از استان‌های برتر سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، قزوین، اصفهان و ایلام که در زمینه فضای مجازی فعال بوده اند تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اختتامیه نشست مدیران فضا مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فضائل اخلاقی پاسداران و بسیجیان در ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: آن چیزی که سپاه و بسیج را در ذهن و فکر مردم عزیز و ماندگار کرده  ، ایثارگری، ایمان و عقیده آنهاست.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به مجاهدتهای معنوی شهید مطهری، ایشان را یکی از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر جوانان از تفکرات شهید مطهری الهام بگیرند، می‌توانند مسیری روشن برای تمدن جدید اسلامی و آینده کشور  ترسیم کنند.
وی  افزود: مربیان عقیدتی سیاسی باید با حضور فعال در میدان‌های جهاد تبیین با انگیزه‌ای مضاعف به شبهات ذهنی نسل جوان و نوجوان پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • برگزاری نشست «گردشگری بدون مرز در فضای همکاری کشورهای عضو اکو»
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد