Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه حیدری، معاون تهذیب و امور فرهنگی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(س)، در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: این دوره از بخش حکمت‌های امیرالمؤمنین(ع) آغاز می‌شود و در این دوره میزبان تمام خواهران طلبه حوزه‌های علمیه خواهیم بود.   وی با بیان اینکه در این دوره محدودیتی برای ثبت نام طلاب خواهر حوزه‌های علمیه و همینطور همسران طلاب نداریم، اظهارکرد: درصدد هستیم تا مانند طرح صحیفه‌خوانی که قبلاً برگزار شد بعد از ثبت‌نام، طلاب بتوانند کد مربوط خود را دریافت و با این کد در تمام فعالیت‌ها شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: یکی از اهداف این طرح آن است که در بخش تولید عکس‌نوشته به صورت تخصصی مفاهیم عالی نهج‌البلاغه را در قالب هنری در بیاوریم که مورد تأکید مقام معظم رهبری است.   معاون تهذیب و امور فرهنگی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران) با بیان اینکه طلاب می‌توانند با حفظ 40 حکمت در مسابقه حافظان حکمت نهج‌البلاغه شرکت کنند، بیان کرد: آغاز دوره را ابتدای مرداد تا پایان شهریورماه است.   حیدری افزود: خواهران طلبه علاقه‌مند شرکت در این دوره می‌توانند در ساعات اداری با شماره 02532116305 تماس بگیرند و یا با ارسال نام و نام خانوادگی و تحصیلات خود به آیدی masoomiyeh@ کد خود را دریافت کنند.   انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا معصومیه حیدری فاطمه حکمت نهج البلاغه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۱۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان

مریم حاجی‌ابراهیمی گفت: از این تعداد دوره آموزشی، ۲۸ دوره در حوزه آموزش شاغلان صنایع‌دستی برای ۶۱۰ هنرمند از جمله رنگرزی سنتی، رودوزی‌های سنتی، زنجیره ارزش خرد، توانمندسازی فعالان صنایع‌دستی، آسیب‌شناسی صنایع‌دستی، بازاریابی دیجیتال، بازرگانی و صادرات، استانداردسازی، طراحی ظروف موزه‌ای رشته سفال و فلز، جایگاه سفالینه‌های منقوش جرجان در دوران معاصر، طراحی محصول سوزن‌دوزی ترکمن برگزار شد.

او افزود: همچنین ۱۵ دوره آموزشی عمومی صنایع‌دستی هم برای ۲۲۹ علاقه‌مند به صنایع‌دستی در رشته‌های رودوزی‌های سنتی، سفال و سرامیک، نساجی سنتی، چرم و تولیدات چرمی دست‌دوز، خراطی چوب، ابریشم‌بافی، نساجی سنتی در رده‌های مقدماتی و پیشرفته اجرایی شد.

حاجی‌ابراهیمی گفت: در سال ۱۴۰۲ هنرمندان شاخص و توانمند استان در راستای توسعه و ترویج این هنر صنعت به آموزش صنایع‌دستی به‌صورت مجازی هم پرداختند.

او افزود: امسال اجرای دوره‌های آموزشی در رشته‌های اولویت‌دار و سایر رشته‌های صنایع‌دستی استان بر اساس ظرفیت‌سنجی به ترتیب اولویت در شهر‌ها و روستا‌های استان، خصوصاً شهر و روستا‌های ملی به‌منظور برندسازی جغرافیایی و مکانی موردتوجه قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا