Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی میقانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: ۲۶۷ میلیارد تومان خسارت به راه های گلستان در سیل و رانش اخیر برآورد شده بود که از این میزان ۲۴۵ میلیارد تومان مورد تأیید واقع و در سامانه سجاد ثبت شد.

وی افزود: طبق سیاست های سطح کلان کشور این اعتبارات در طول سه سال (۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰) پرداخت خواهد شد که حدود ۶۰ درصد آن طی سال جاری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میقانی گفت: این ابلاغ ها به سازمان های مدیریت برنامه ریزی و راهداری انجام شده و ما اکنون منتظر ابلاغ از سازمان راهداری و مبادله موافقت نامه از طرف سازمان مدیریت برنامه ریزی استان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه بزودی اقدام گسترده و بزرگی را در بازسازی راه ها شاهد خواهیم بود، بیان کرد: ۹۷ نقطه در سیل برش خورده بود که ۳۲ نقطه از محل اعتبارات سازمان راهداری و اعتبارات اضطراری تعمیر شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: سایر نقاط هم به صورت موقت پر شده و تردد در آنها جریان دارد اما با ابلاغ اعتبارات که ذکر شد بزودی تعمیرات اساسی انجام خواهد شد.

کد خبر 4667915

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۱۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد

مدیرکل مدیریت بحران گلستان از آب‌گرفتگی معابر برخی روستاهای علی‌آبادکتول، مینودشت، گرگان، گنبدکاووس و فاضل‌آباد خبر داد و گفت: برخی محورهای روستایی شرق استان مسدود شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلستان، نعمت‌الله حاجی‌زاده، امروز - چهارشنبه پنجم اردیبهشت- در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به شدت بارندگی شب گذشته و طغیان رودخانه اوغان گالیکش که بخشی از مسیر آن از روستای بایلر این شهرستان مرزی عبور می‌کند، جاده دوم ارتباطی گنبدکاووس - کلاله مسدود شد.

وی افزود: هم‌وطنانی که قصد عزیمت به سمت شهرستان کلاله و گنبد را دارند از مسیر جایگزین محور بزرگراهی گنبد به کلاله (گالیکش و مینودشت) استفاده کنند.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان با بیان اینکه بخشی از پل ارتباطی سیدکلاته شهرستان رامیان بر اثر بالا آمدن آب و سیلاب تخریب شده است، گفت: فعلاً تردد در این مسیر امکان‌پذیر نیست.

وی ادامه داد: همچنین پل ورودی روستای اوقچی شهرستان کلاله و بخشی از مسیر ارتباطی روستاهای محدوده خالد نبی دچار آب‌شستگی و تخریب شده است و تردد در قسمت‌هایی به سختی انجام می‌شود.

حاجی‌زاده با بیان اینکه پل ارتباطی قدیمی روستای سیدکلاته بر اثر شدت بارندگی‌ها شکسته شده است و تا اطلاع ثانوی تردد از آن امکان‌پذیر نیست، افزود: برای ساخت پل جدید این روستا ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی ضمن اشاره به انسداد پل روستای براین مینودشت، افزود: پل ورودی و قدیمی این روستا سال گذشته بر اثر بارندگی و سیل آبان سال گذشته تخریب و مسدود شد و هنوز هم گشایش پیدا کرده است.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران گلستان، روستای براین در شش ماه اخیر، سه بار درگیرسیلاب شده که تبعات آن ورود این سیلاب به منازل و انبارهای مردم روستا بوده است.

وی اضافه کرد: بر اثر سیلاب و بارندگی شب گذشته همچنین جاده قورچای به شهر تاتار و روستای مختارزاده به ویژه در نواحی بالادست شهرستان رامیان مسدود شده است، از این رو تردد در این دو جاده تا اطلاع بعدی ممنوع است و رانندگان قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و از تردد غیرضروری خودداری کنند.

کد خبر 747511

دیگر خبرها

  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • شناسایی و رفع 132 تعدی به حریم راههای گلستان انجام شد