Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی که امروز (سه شنبه ۲۵ تیرماه) برگزار شد، اظهار کرد: ۲۷۰ هزار نفر در سال گذشته در رشته‌های گوناگون مشاغل خانگی مجوز دریافت کردند.

شریعتمداری با اشاره به ایجاد ۹۲ هزار فرصت شغلی در رشته‌ها و استان‌های مختلف در حوزه مشاغل خانگی ادامه داد: اقدامات مناسبی با همکاری سازمان‌های ذی‌ربط در ۲۱ استان کشور صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با هماهنگی سازمان‌های ذیربط و جهاد دانشگاهی قصد داریم در سال ۹۸، مشاغل خانگی را به بازار متصل کنیم و اقداماتی را نیز در زمینه برندسازی و شبکه سازی انجام دهیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال ۹۸ با همکاری وزارت بهداشت و درمان و بهزیستی، موضوعات مربوط به حوزه بهداشتی-درمانی افراد در منزل را در دستور کار خود قرار دادیم.

شریعتمداری با بیان اینکه ۳ میلیون نفر از زنان سرپرست خانوار روند خوبی را طی کردند، تصریح کرد: همچنین قصد داریم در زمان خدمت سربازی زمینه آموزش مشاغل ایجاد کنیم و بعد از آن شغل‌های جدیدی را راه اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه کشورهای پیشرفته به موضوع مشاغل خانگی اغلب توجه می‌کنند، افزود: ۱۳ هزار طرح مورد بازدید مسئولان مربوطه قرار گرفت و ۴۰۰ نمایشگاه در سطح کشور برای عرضه تولیدات خانگی راه اندازی شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کار اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

خدایاری گفت: این تسهیلات سال گذشته از طریق ۴ دستگاه اجرایی برای ۱۷۶ طرح با اشتغال ۳۱۹ نفر پرداخت شده است.

وی افزود: سهم شهرستان مراغه از تسهیلات سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان بود که ۵ درصد بیشتر از سهم مصوب تسهیلات پرداخت شده است.

به گفته رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، تسهیلات مشاغل خانگی در راستای توسعه کسب و کار‌های کوچک، ایجاد اشتغال، رفع معضل بیکاری و رونق اقتصادی با سود ۴ درصد پرداخت شده است.

جواد خدایاری افزود: تسهیلات مشاغل خانگی از طریق، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، صمت واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت: این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای هراشتغال پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان