Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نیما میرزازاد، بازیکن تیم فوتبال امید گفت: قطعا بازی خارجی می‌تواند کمک زیادی به ما کند، اما این بازی هم کمک خوبی به ما کرد. تاریخ انتشار: 11:12 - 25 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۶۵۲

نیما میرزازاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص در خصوص دیدار تدارکاتی تیم ملی بزرگسالان و تیم امید اظهار داشت: به نظرم بازی خوبی از سوی دو تیم دیدیم و این به نوعی اولین بازی جدی ما با سرمربیگری فرهاد مجیدی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم بازی‌های بیشتری داشته باشیم تا بهتر آماده حضور مسابقات شویم.

وی افزود: فدراسیون فوتبال باید تدابیری بیندیشد که تعداد بازی‌های تدارکاتی بیشتر شود تا تیم امید نقاط ضعف و قوت خود را به خوبی پیدا کند. امیدوارم هر اتفاقی که رقم می‌خورد در نهایت منجر به صعودمان به المپیک شود.

بازیکن تیم فوتبال امید درباره اینکه آیا بهتر نبود به جای بازی با تیم ملی با یک تیم خارجی بازی می‌کردند گفت: قطعا بازی خارجی می‌تواند کمک زیادی به ما کند، اما تیم ملی هم بازی خیلی خوبی ارائه داد و پرقدرت در این بازی ظاهر شد. فکر می‌کنم این بازی هم کمک خوبی به ما کرد.

میرزازاد درباره اینکه آیا در تیم نساجی برای فصل پیش رو می‌ماند یا خیر، خاطرنشان کرد: فعلا با باشگاه نساجی قرارداد دارم و باید دید که طی روز‌های آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر نساجی میزان نساجی مازندران تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم بسکتبال «کشاورز قم» در آخرین بازی دور برگشت مرحله مقدماتی به مصاف تیم فرخ دانه کیمیای شهرکرد رفت و با وجود قبول شکست ۶۴ – ۵۸ به عنوان تیم دوم گروه هفتم راهی مرحله بعد شد.

نماینده قم در بازی نخست دور برگشت تاک کاشان را ۶۱ – ۲۱ شکست داده بود تا در پایان بازی‌های این گروه با دو پیروزی و دو شکست و ۶ امتیاز در رده دوم گروه قرار بگیرد.

سالن شهید رضاییان قم میزبان بازی‌های دور برگشت گروه هفتم لیگ بسکتبال امید‌های کشور بود.

دیگر خبرها

  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می‌گذاریم
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم