Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@20:05:22 GMT

دو درصد از زمان بندی پروژه‌ها جلو هستیم 

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۲۱۷۴

دو درصد از زمان بندی پروژه‌ها جلو هستیم 

معاون عمرانی شهردار اصفهان گفت: دو درصد از برنامه زمان بندی اجرای پروژه مجموعه پل های نصف جهان جلوتر هستیم و پیشرفت فیزیکی پروژه ۱۲ درصد است. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایرج مظفر در جریان بازدید اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از پروژه مجموعه پل های نصف جهان اظهار کرد:  اعتبار تخصیص یافته به این پروژه ۱۲۰ میلیارد تومان است که تا کنون ۹۷ میلیارد تومان آن معین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص مدت زمان اجرای پروژه تصریح کرد: بر اساس برنامه زمان بندی این پروژه در طول ۱۸ ماه برنامه ریزی شده است.   


معاون عمرانی شهردار اصفهان ادامه داد:  این نقطه از پروژه در کیلومتر صفر حلقه حفاظتی ۴۶ کیلومتر در محدوده شهر اصفهان است. این مسیر بنا به مطالعات و اولویت  کیلومتر صفر تا منطقه چهارده شهر اصفهان را شامل می‌شود. 

وی عنوان کرد: از آذر ۹۷ در بخش شرق شروع شد.  تقاطع نصف جهان کیلومتر صفر حلقه حفاظتی و از طرف سپاهان شهر به طرف خاتون آباد است. 

مظفری در خصوص ویژگی های فنی پروژه گفت: ۴۹۵ طول دوربرگردان دایرکشنال است و  افرادی که می‌خواهند از شرق بروند به طرف جنوب از این بخش استفاده می‌کنند. هم چنین از شمال به شرق خاتون آباد به باغ رضوان از  منهای هفت رد می‌شود.دو حرکت گردش به چپ، از جنوب به غرب هم در پروژه پیش بینی شده است.

  وی تاکید کرد: دو کیلومتر در یک کیلومتر تحت تاثیر این پروژه است. هزینه پروژه ۱۲۰ میلیارد، کارفرما شهرداری اصفهان، نظارت مشاور پارتاک مشاور کل رینگ است و نظارت کارگاهی را برعهده دارد.

معاون عمرانی شهرداری در خصوص معماری و زیباسازی بصری گفت: المان های برای ورود به شهر پیش بینی شده است تا این بخش از پروژه از زیبایی بصری بهره ببرد و معرف ویژگی های فرهنگی اصفهان باشد و در حال حاضر دو المان الحاقی در حال تکمیل است. از کیلومتر صفر تا هفت تقاطع اردستانی و ادامه اش تا بلوار فرزانگان انجام شود. 

او در پاسخ به این سوال که محوطه تحت تصرف پروژه چه میزان است، گفت: این پروژه نه کیلومتر رینگ دارد و صد و هفتاد هزار متر محوطه پروژه است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پروژه هاي عمراني سازمان عمران شهرداري اصفهان طرح هاي عمراني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه

ایسنا/زنجان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان از اجرای ۷ پروژه بهسازی و توسعه محورهای اصلی استان خبر داد.

اصغر اسماعیلی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت ماه)  در برنامه صف خدمت از رادیو اشراق با اعلام مطلب فوق افزود: بخشی از این پروژه‌های بهسازی و توسعه در کریدورهای اصلی زنجان - بیجار، زنجان - دندی - تخت سلیمان، زنجان - بناب، منجیل، سه‌راهی سلطانیه به قیدار و همدان و همچنین بهسازی کلور به درام از حوزه شهرستان طارم است که امسال با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

وی راه و حمل‌ونقل را یکی از مولفه‌های توسعه هر کشوری عنوان کرد و گفت: استان زنجان به جهت موقعیت جغرافیایی و واقع شدن در کریدور اصلی کشور به عنوان محور حیاتی در بحث حمل‌ونقل شناخته می‌شود که توجه به ایمنی محورهای مواصلاتی این استان از اولویت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای است.

اسماعیلی نگهداری راه‌ها اعم از راه‌های فرعی و اصلی را از مهمترین وظایف راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان دانسته و اضافه کرد: با توجه به اعتبارات تخصیصی بازسازی و روکش رویه راه‌ها نیز از دیگر مواردی است که همواره مورد توجه است.

وی اولویت اصلی راهداری را حفظ ایمنی راهها دانست و یادآور شد: با اعتبارات تخصیص داده شده، بخشی از آزادراه زنجان - قزوین طی قراردادی که در سال گذشته منعقد شد بازسازی وبهسازی شد.

اسماعیلی از برگزاری مناقصه ۳۵ کیلومتر از آزادراه زنجان - قزوین از کیلومتر صفر تا ۳۵ در باند شمالی و جنوبی در سال ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: در دو لاین این آزادراه به طول ۳۵ کیلومتر بهسازی و روکش انجام خواهد شد که با تعیین شدن نتیجه مناقصه و پیمانکار، حدود ۷۰ درصد مشکلات آزادراه حل می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان در ادامه به هزینه‌های بالای ساخت راه اشاره کرد و گفت: ساخت یک کیلومتر راه اصلی حدود ۱۵ الی ۲۰ میلیارد تومان هزینه دارد که با شرایط اقتصادی حاکم و محدودیت‌های اعتباری باید از ظرفیت‌های خارج از اعتبارات دولتی که می‌تواند به پروژه‌ها تزریق شود استفاده کرد.

اسماعیلی با بیان اینکه استان زنجان ۵ هزار و ۸۰۰ کیلومتر از کل راه‌های کشور را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: ۲۰۰ کیلومتر از این راه‌ها آزادراه، ۱۴۰ کیلومتر بزرگ‌راه، ۳۵۰ کیلومتر محور اصلی، ۹۵۰ کیلومتر راه فرعی و ۴ هزار و ۲۰۰ کیلومتر آن راه روستایی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • آمریکا باید جریمه ۱۸ میلیارد دلاری خط لوله صلح را پرداخت کند
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر