Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه برای برگزاری اردو در خارج از کشور تبعیض قائل شدند گفت: ترجیح دادیم از مسئولان تبعیت کنیم. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین فرکی، در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» درباره این موضوع که زمان آغاز مسابقات لیگ برتر مشخص نیست، گفت: همه تیم‌های لیگ برتر شرایط مشابهی در این خصوص دارند و هنوز مشخص نشده شروع مسابقات و زمان قرعه‌کشی بازی‌ها چه زمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانیم مسابقات 10 مردادماه شروع می‌شود یا با توجه به خبرهایی که مطرح می‌شود با 10 روز تاخیر شروع خواهد شد. همین موضوع باعث می‌شود همه مربیان بلاتکلیف باشند. ما از اول تیرماه تمرینات‌مان را شروع و پیش‌بینی 3 بازی تدارکاتی هم کردیم. هفته آینده از شنبه در بروجرد اردوی آماده‌سازی‌مان را برگزار خواهیم کرد. کار خودمان را انجام می‌دهیم و برای شروع مسابقات در تاریخ 10 مردادماه برنامه‌ریزی کردیم. 

وی در خصوص اینکه مدیرعامل پیکان اعلام کرده بازی‌های لیگ برتر با تاخیر آغاز خواهد شد، عنوان کرد:  درست است آقای شیعی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستند، اما ایشان کلی صحبت کردند و احتمال دادند که لیگ به تاخیر می‌افتد. ما هم مبنا را بر همان روال سال‌های گذشته گذاشتیم که همیشه 5 تا 10 مرداد مسابقات آغاز می‌شود. ما پیش‌بینی عقب افتادن مسابقات را هم کردیم که در هر دو حالت تیممان با مشکل مواجه نشود. حُسنی که کارمان دارد این است که در تهران هستیم. این شرایط را همه تیم‌ها تحمل می‌کنند تا نتیجه کار مشخص شود. برای همه هم قرعه‌کشی مسابقات و هم شروع بازی‌ها مهم است.

فرکی درباره اینکه گفته شده بود که تیم‌ها در اردوی خارجی شرکت نکنند ولی بعد از آن  پرسپولیس و استقلال و چند تیم اردوی خارجی برگزار کردند، آیا این موضوع تبعیض بین تیم‌ها نیست؟ گفت: مطمئنا این موضوع تبعیض بین تیم‌هاست. وقتی از یک منبع موثقی مطرح می‌شود که تیم‌ها در اردوی خارجی شرکت نکنند و هزینه‌ها را صرفه‌جویی کنند، باید شامل همه باشد.  اردوی خارج از کشور شامل حال ما نشد و ترجیح دادیم از مسئولان تبعیت کنیم. در حال حاضر تیم‌های شهرستانی هم که به تهران می‌آیند و اردو می‌زنند، ممکن است هزینه‌شان از اردوی خارجی بیشتر شود. دوست داریم هزینه‌ها در کشور خودمان انجام شود ولی در شرایط کلی انجام نمی‌شود و این موضوع یک تبعیض است و نمی‌دانیم اسمش را چه چیزی بگذاریم، ما نه قانون را اجرا می‌کنیم و نه سلیقه را. 

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره مسائلی که درباره خطر تعلیق فوتبال ایران گفت:  در شرایط کنونی در ورزش هم مثل خیلی از بخش‌های دیگر دشمن داریم و فشارهای زیادی روی کشور ما وجود دارد اما در کشور ما عرف این است که مرد و زن آزاد باشند. به خاطر همین فشارها شاید باید یک جاهایی انعطاف داشته باشیم یا راهکارهایی پیدا کنیم  تا از این فشارها کم شود. در کشور ما خانم‌های علاقه‌مند به ورزش زیاد هستند و می‌بینیم که استقبال خوبی از مسابقات والیبال یا بسکتبال می‌کنند و شاید بشود در فوتبال هم راهکارهایی به دست آورد تا از اتفاقات تلخ برای فوتبال‌مان جلوگیری شود.

برتری پیکان مقابل سرخپوشان پاکدشت در دیدار تدارکاتی

 

انتهای پیام/ 

 

R39383/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پیکان تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیکان تهران پیکان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد

در یکی از محلات تهران مسابقات پیشکسوتان فوتبال زیر نظر شهرداری آن منطقه برگزار می‌شود. اما با توجه به عدم نظارت هیات فوتبال تهران در این مسابقات خبری از حضور آمبولانس نیست و این درحالی است که باید هیات فوتبال استان تهران به این مسابقات هم نظارت کند.

در یکی از مسابقه‌های فوتبال بین دو تیم پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان پس از پایان نیمه اول و بین دو نیمه، محمد اشرفی بازیکن حدودا 64 ساله تیم تهرانجوان دچار حمله و ایست قلبی شد. پس از این اتفاق ناگوار به علت عدم حضور به موقع آمبولانس در محل مسابقه یک پزشکیار برای رسیدگی به وضعیت این بازیکن بالای سر او رفت اما متاسفانه تا هنگام رسیدن آمبولانس و رساندنش به بیمارستان، متاسفانه به دلیل وخامت حال بازیکن 60 ساله تیم تهرانجوان وی در آمبولانس از دنیا رفت.

نکته قابل تامل در این اتفاق ناگوار که منجر به مرگ یکی از بازیکنان و ورزشکاران پیشکسوت شد می‌تواند عدم وجود آمبولانس با دستگاه شوک در محل انجام مسابقات با پزشکان و دستیاران متخصص باشد. رسانه‌ها بارها در این باره بارها به مسئولان برگزاری مسابقات هشدار داده‌اند که خروجی رعایت نکردن برخی تمهیدات برگزاری مسابقه می‌تواند اتفاقات تلخی را به همراه داشته باشد. این درحالی است که مسئول کمیته پزشکی هیات فوتبال استان تهران، به عنوان پزشک تیم ملی فوتسال ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا حضور دارد. سال گذشته هم در یکی از رقابتهای رده پایه استان هم به دلیل همین ماجرا جان خود را از دست داد.

اما سوال این است که چرا داور بازی، بدون حضور آمبولانس و دستگاه شوک بازی را شروع کرده است؟ آیا پیشکسوتان پیش از شروع مسابقات معاینه و آزمایش قلبی می‌دهند؟ با توجه به سن و سال بالای بازیکنان این تیم‌‌ها، حضور آمبولانس و تیم پزشکی در این مسابقات ضرورت بیشتری دارد.

با توجه به اینکه برخی از تیم‌های مطرح و پیشکسوتان فوتبال ایران در این مسابقات حاضر می‌شوند چرا هیات فوتبال تهران نظارتی در برگزاری این مسابقات ندارد؟ چرا قوانینی از سوی فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال تهران برای برگزاری چنین مسابقاتی وضع نمی‌شود تا در کنار جریان این مسابقات شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم؟ قطعا اگر این موارد رعایت می‌شد چه بسا که الان یک انسان زنده بود. امیدواریم مسئولان مربوطه برای تخلفات صورت گرفته دلایل قانع کننده‌ای برای افکار عمومی داشته باشند.

 

منبع:فوتبالی

دیگر خبرها

  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت