Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوازم‌التحریر به‌ عنوان یکی از کالاهای اساسی و ضروری مردم شناخته می‌شود و به همین دلیل اگر شما به فکر هستید تا یک کسب‌وکار خوب را شروع کنید، راه‌اندازی فروشگاه لوازم‌التحریر ایده‌ی خوبی است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تحریر ۲۰، اگر این ایده به سر شما زده و تصمیم به برپا کردن یک فروشگاه عرضه نوشت‌افزار و لوازم‌تحریر دارید، با ما همراه شوید و تا پایان این نوشته را بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه‌اندازی مغازه لوازم‌التحریر به‌مانند راه‌اندازی دیگر کسب‌وکارها، می‌تواند شروع یک اتفاق بزرگ باشد، همچنین راه‌اندازی یک فروشگاه لوازم‌التحریر، بسیار جذاب و لذت‌بخش است. چرا که هم با دانش‌آموزان و دانشجویان سروکار دارید و هم لوازم‌التحریر و نوشت‌افزارهای رنگارنگ و زیبا و جذاب را به فروش می‌رسانید.

در ابتدا نیاز است تا سرمایه‌ای را جمع کرده و سپس اقدام به خرید عمده لوازم التحریر و نوشت افزار کنید.

در ادامه این متن به‌اختصار مراحلی را بیان کرده‌ایم که می‌توانید دنبال کرده تا بتوانید به یک کسب‌وکار موفق درزمینهٔ لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار دست پیدا کنید.

مرحله اول: برنامه‌ریزی دقیق برای کار

در ابتدا همان‌گونه که گفته شد، برای راه‌اندازی فروشگاه لوازم‌التحریر نیاز به یک برنامه‌ریزی دقیق اقتصادی، فروش و بازاریابی دارید. بهتر است قیمت فروشگاه‌های عمده‌فروشی مختلف را با هم مقایسه کنید و ارزان ترین قیمت لوازم التحریر را پیدا کنید. قبل از هرکار بهتر است یک ورق کاغذ بردارید و در آن میزان سرمایه و لیست اجناس مورد نیاز را همراه با قیمت بنویسید تا بتوانید نقشه مناسب‌تری برای کارتان ترسیم کنید.

مرحله دوم: انتخاب موقعیت مکانی فروشگاه

پیشنهاد ما به شما این است که زمان کافی برای انتخاب محل کارتان بگذارید و بین اجاره کردن یا خریدن یک مکان با موقعیت مناسب با توجه به بودجه خود اقدام کنید. اگر قصد اجاره و یا خرید یک مغازه برای راه‌اندازی این کسب‌وکار و پیشه را مد نظر دارید، بهتر است به این نکته توجه کنید. همچنین باید خرید اجناس مغازه را با توجه به وضعیت اقتصادی محل انجام دهید.

- مکانی را انتخاب کنید که نزدیک به مدرسه، دانشگاه یا ادارات و سازمان‌های دولتی باشد.

- مکانی را انتخاب کنید که پر رفت‌وآمد باشد.

- مکانی را انتخاب کنید که وضعیت درآمدی و معیشتی اهالی آن، در سطح متوسط و بالا باشد.

مرحله سوم: دریافت مجوزهای موردنیاز

افتتاح و تاسیس فروشگاه لوازم‌التحریر هم مانند هر فروشگاه دیگری نیاز به مجوزهای لازم خود دارد که با تحقیق از کسانی که همین شغل را دارند و البته مراکز اداری مربوطه مجوزهای لازم را دریافت کنید. برای این کار حتماً به اتحادیه لوازم‌التحریر شهر خود سر بزنید.

مرحله چهارم: اقدام برای خرید اجناس و تجهیزات فروشگاه

این مرحله را می‌توان یکی از مهم‌ترین مراحل در راستای راه‌اندازی مغازه لوازم‌التحریر دانست. اگر شما بتوانید فروشگاهی را پیدا کنید که لوازم‌التحریر را به‌صورت عمده و قیمت ارزان به شما بفروشد، درنتیجه سود شما از فروش اجناسی که خریداری کرده‌اید بالاتر رفته و موفقیت شما بیشتر خواهد شد. همچنین از اجناس و کالاهای ضروری شروع کنید. شاید از ضروری‌ترین اقلام لوازم‌التحریر، بتوان به مداد، خودکار، دفتر، پاک‌کن، تراش، دفترچه یادداشت، مدادرنگی، پاستل، آبرنگ، خمیربازی، ماژیک، اتود، جامدادی، روان‌نویس، خط کش، قیچی و غیره نام برد. سعی کنید برندهایی را انتخاب کنید که ارزان و البته باکیفیت باشند.

برای این کار کافی است به مراکز عمده‌فروشی در شهر خودتان سر بزنید. اینترنت این کار را برای شما آسان کرده و با یک جستجو در اینترنت می‌توانید این مقایسه را انجام دهید. برای این کار پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه پول خود را خرج کنید، به فروشگاه اینترنتی لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار تحریر ۲۰ (www.tahrir۲۰.com) سر بزنید. خرید از این فروشگاه علاوه بر اینکه در زمان خرید شما صرفه‌جویی می‌کند، تمامی اقلام لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار را یکجا به شما پیشنهاد می‌دهد، تخفیف‌های بسیار مناسبی برای خرید عمده دارد و همچنین کالاهای خریداری شده را سریع و ارزان برای شما ارسال می‌کند و دردسر یک خرید پرزحمت را از دوش شما برمی‌دارد.

این فروشگاه اکثر برندهای معتبر داخلی و خارجی و تنوع بالایی از محصولات را به شما ارائه می‌دهد و با داشتن نماد دو ستاره اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، خریدی امن را به شما هدیه می‌دهد.

برای خرید از این وب‌سایت از دسته‌بندی محصولات آن بازدید کنید، سفارش خود را ثبت کنید و کالای خریداری خود را به‌راحتی در شهر خود تحویل بگیرید.

مرحله پنجم: تبلیغات و بازاریابی

با چاپ بروشور، تراکت تبلیغاتی، دعوت از دیگران برای افتتاحیه و تبلیغ در شبکه‌های مجازی نظیر تلگرام، اینستاگرام و … کسب‌وکار خود را به دیگران معرفی کنید. بهترین راه را برای دستیابی به بازار مقصد خود، مثل مدارس، مهدکودک‌ها، ادارات و غیره جستجو کنید.

امروزه با توجه به اینکه قسمت زیادی از وقت افراد در شبکه‌های مجازی می‌گذرد، حتماً یک صفحه مختص به فروشگاه خود بسازید و محصولات خود را در آن انتشار دهید.

می‌توانید در بازار هدف خود مثل مدارس و مهدها تبلیغ کنید و تخفیف‌هایی ویژه آنها اختصاص دهید.

امیدواریم که با مطالعه این متن و سعی و همت، کسب‌وکاری موفق را درزمینهٔ لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار شروع کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لوازم التحرير نوشت افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از راه‌اندازی ۴۱ مرکز خرید گندم در سال زراعی جاری در استان اردبیل خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، نوبخت اژدری عصر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برداشت محصول گندم و خرید تضمینی آن در اردبیل، اظهار داشت: با توجه به پهنه‌بندی داده‌های کشاورزی، ما به صورت سیستمی عملیات خرید گندم را انجام می‌دهیم و کشاورزان شناسنامه‌دار می‌توانند گندم تولید شده خود را با قیمت مصوب 17 هزار و 500 تومان به مراکز خرید تحویل دهند.

وی تصریح کرد: سال گذشته 279 هزار تن برداشت گندم در استان اردبیل را شاهد بودیم که امسال پیش‌بینی می‌کنیم این رقم به 380 هزار تن افزایش پیدا کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: عملیات خرید گندم در مزارع شمال استان از خردادماه آغاز می‌شود و تلاش ما بر این است تا با همکاری غله و خدمات بازرگانی بتوانیم خرید محصول استراتژیک گندم را انجام دهیم.

اژدری افزود: در تولید و خودکفایی گندم تلاش زیادی در سال‌های گذشته انجام شده و ما سعی کردیم با معرفی ارقام پرمحصول و مقاوم به آفات و امراض و سازگار با شرایط جوی استان در این زمینه گام‌های جدی را برداریم.

وی میانگین برداشت گندم آبی را در استان بیش از چهار تن اعلام کرد و ادامه داد: توجه به مسائل اساسی در کشت گندم به ویژه کشت در زمان مناسب و استفاده از فناوری‌های نوین می تواند به پایداری و ارتقای تولید و در نتیجه خودکفایی گندم و حتی صادرات آن منجر شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل به مدیریت شایسته ترویج زراعی در بخش کشاورزی و ارائه توصیه‌های مروجان به زارعان در بحث آبیاری، سمپاشی، کودپاشی، نوع شخم، تنظیم ماشین‌آلات و... اشاره کرد و گفت: افزایش دانش، مهارت و ارتقای توان تولیدی در این حوزه می‌تواند راهکاری اساسی باشد.

اژدری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا افزایش بهره‌وری را با توجه به زیرساخت‌های فراهم شده مهیا کنیم و در این زمینه کشاورزی حفاظتی و جلوگیری از فرسایش خاک از مسائل و موضوعات اساسی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اضافه کرد: با مکانیزه کردن اراضی و اجرای طرح جهش تولید در دیم‌زارها انتظار می‌رود در واحد سطح برداشت محصول ارتقا یافته و وضعیت مطلوبی را نسبت به سال‌های گذشته در تولید و ایجاد امنیت غذایی در این بخش شاهد باشیم.

انتهای پیام/131

  

دیگر خبرها

  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه
  • فروشگاه کولرگازی در تهران
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • هنگام خرید ورق آلومینیوم کامپوزیت به چه نکاتی توجه کنیم؟