Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از میزبانی استان از چهار کاروان سلامت از دیگر استان ها خبر داد و گفت: این کاروان ها در بازه زمانی ۱۰ مرداد تا ۲۰ شهریورماه سال جاری به مناطق کم برخوردار استان اعزام می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدرحیم شهریاری» امروز (۲۵ تیر) با اشاره به خدمات جمعیت هلال احمر در حوزه سلامت جامعه به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: انجام غربالگری تست قند خون و فشار خون از طرح های جمعیت در جلوگیری از بیماری های شایع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در این راستا طی سال گذشته برای سه هزار و 427 نفر غربالگری تست قند و فشار خون انجام شد، افزود: همچنین در سال جاری برای سه هزار و 665 نفر این غربالگری انجام شده است.

 

شهریاری با اشاره به اقدامات کاروان های سلامت هلال احمر در نقاط مختلف استان بیان کرد: طی سال گذشته 42 کاروان سلامت به شهرستان های استان اعزام شده اند.

 

وی ادامه داد: ۲ هزار و 81 نفر از خدمات این کاروان ها در زمینه ویزیت، داروی رایگان، مشاوره زنان و زایمان، روانشناختی و غربالگری تست قند خون و فشار خون بهره مند شدند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: در سه ماهه سال جاری هم هفت کاروان سلامت به شهرستان های سربیشه، طبس، زیرکوه، فردوس و درمیان اعزام شده و خدمات متعددی را به 494 نفر ارائه کردند.

 

وی از میزبانی خراسان جنوبی از چهار کاروان سلامت از دیگر استان ها خبر داد و افزود: در قالب اجرای طرح «نذر آب» کاروان هایی از استان های گیلان، یزد، اردبیل و خراسان رضوی در نقاط محروم خراسان جنوبی حضور می یابند.

 

شهریاری با بیان اینکه این کاروان ها در بازه زمانی 10 مرداد ماه تا 20 شهریورماه سال جاری به مناطق کم برخوردار استان اعزام خواهند شد، افزود: ویزیت پزشک عمومی، دندانپزشکی و سونوگرافی از جمله خدمات این کاروان ها است.

 

وی با اشاره به دیگر اقدامات خداپسندانه هلال احمر در سال جاری افزود: طی سه ماهه سال جاری با همکاری این جمعیت، 47 نفر برای اولین بار به زیارت اماکن مذهبی مشرف شدند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه شش نفر با پرداخت دیه به مبلغ 43 میلیون تومان از زندان آزاد شدند، اظهار کرد: این اقدام هلال احمر برای اولین بار است که در استان صورت گرفته است.

 

وی از اهدای 218 واحد خونی توسط داوطلبان این جمعیت به نیازمندان در سه ماهه سال جاری خبر داد و گفت: طی این مدت 14 هزار بسته غذایی بین نیازمندان 11 شهرستان توزیع شده است.

 

شهریاری با بیان اینکه هزینه دارویی 553 نفر از مددجویان به میزان یک میلیارد و 277 میلیون ریال پرداخت شده است، افزود: بیش از ۶ میلیارد ریال کمک نقدی و سه میلیارد ریال کمک غیر نقدی برای سیل زدگان کشور جمع آوری و به آن ها اهدا شده است.

 

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع جشن های دهه کرامت اردبیل شیراز روزنامه بیانیه گام دوم انقلاب چهارمحال و بختیاری معاون رئیس جمهور شبستان خراسان جنوبی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی غربالگری شبستان بیرجند بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴ استان کشور گرفتار سیل و آبگرفتگی

به گزارش «تابناک»، بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور افزود: از تاریخ ۱۲ تا ۱۹ اردیبهشت ماه ۲۴ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، بوشهر، خوزستان، سمنان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

محمودی با اشاره به ۱۶۳ مورد عملیات امداد و نجات نیروهای جمعیت هلال احمر اضافه کرد: در این مدت به ۹ هزار و ۶۶۳ نفر متأثر از سیل امدادرسانی شده است، ۲۳۶ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۴۰ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت، ۲۳۷ نفر اسکان اضطراری داده شدند، ۴ هزار و ۸۰۴ قوطی کنسروجات، ۴ هزار و ۸۳۲ کیلوگرم برنج، ۴ هزار و ۴۷ کیلوگرم نایلون هزار و ۲۶۱ بسته غذایی، ۲ هزار ۸۶ تخته پتو، ۸۳۲ تخته، ۶۱۵ کیلوگرم حبوبات، موکت، ۴۲۰ کیلوگرم روغن، ۴۰۴ ست شست‌وشو، ۳۸۲ ست بهداشتی، و ۵۸ دستگاه چادر امدادی، توسط نیروهای جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد :۲۸۷ تیم عملیاتی متشکل هزار و ۲۰ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به بیش از ۹ هزار نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی
  • ۲۴ استان کشور گرفتار سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی به ۹ هزار نفر در ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی
  • محمودی خبر داد: امدادرسانی به ۹ هزار نفر در ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی
  • استان درگیر سیل و آبگرفتگی
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت