Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مصاحبه اختصاصی تلویزیون برزیلی با نیمار قرار بود در روز دوشنبه بعد از ظهر از تلویزیون برزیل پخش شود، اما فیلم آن به سرقت رفته و هنوز این اتفاق رخ نداده است. شبکه UOL SPORTE اعلام کرد خودروی مصاحبه کننده با نیمار بعد از پایان مصاحبه با ستاره جنجالی برزیلی به سرقت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره برزیلی که در هفته‌های اخیر سوژه اصلی جنجال‌های فراوانی بوده، قرار بود پاسخگوی برخی ابهامات باشد که این اتفاق رخ داده است. پرونده تجاوز به یک دختر برزیلی در پاریس و البته درگیری با مدیران پی اس جی و غیبت در تمرینات، نیمار را تبدیل به یکی از مهم‌ترین سوژه‌های اخیر فوتبال جهان کرده است.

این مصاحبه برای اولین بار قرار بود در روز جمعه پخش شود، اما تاریخ و زمان به امروز تغییر کرده بود و این اتفاقات موید آن است که شاید اعمال این تغییرات برای تسهیل عمل سرقت انجام شده است. با توجه به گمانه زنی‌های شدید در مورد آینده نیمار، تمام فوتبالدوستان جهان مشتاقانه منتظر پخش مصاحبه بودند که این اتفاق عجیب رخ داد.

البته اخبار موید آن بود نیمار تنها در صورتی قبول کرده مصاحبه کند که سوالی در مورد پرونده تجاوز وی یا احتمال جدایی از پاری سن ژرمن یا انتقال به بارسلونا از وی پرسیده نشود. نسخه دیگر از این مصاحبه ممکن است با دوربین کانال یوتیوب شبکه در دسترس باشد، اما هنوز قطعیت آن مشخص نشده است.

منبع:ورزش سه

انتهای پیام/

اتفاقی غیرقابل باور در مورد مصاحبه جنجالی نیمار!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید

ستاره برزیلی برای دومین ماه متوالی بهترین بازیکن تیمش شد.

طرفداری | وینیسیوس جونیور، وینگر برزیلی رئال مادرید عملکرد درخشان خود در ماه مارس را در ماه آوریل نیز تکرار کرد.

با اعلام باشگاه رئال مادرید، وینیسیوس جونیور بالاتر از سایر بازیکنان این تیم به عنوان بهترین بازیکن ماه رئال مادرید برگزیده شد. وینیسیوس جونیور در 4 بازی در ماه آوریل با پیراهن رئال مادرید، یک گل و سه پاس گل به نام خود ثبت کرد و عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی و بارسلونا داشت. این سومین جایزه بهترین بازیکن ماه رئال مادرید در سال 2024 برای وینیسیوس جونیور است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • علیرضا دبیر مصاحبه جنجالی‌اش با پیمان یوسفی را فراموش نکرده است | به من قول داده بودند که‌...
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان
  • باور می کنید، این یک حشره باشد؟! (عکس)