Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@14:22:10 GMT

زمان عملیاتی شدن اس 400 در ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۲۸۸۹

رئیس جمهور ترکیه گفت: سامانه موشکی اس 400 ، سال ۲۰۲۰ مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اخبار بین الملل- رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی در مراسم بزرگداشت 15 جولای، «روز دموکراسی و اتحاد ملی» در فرودگاه آتاترک استانبول با بیان اینکه تا زمانی که ما از ایمان، تاریخ و فرهنگ خود حفاظت کنیم هیچکس نخواهد توانست به میهن و ملت ما آسیبی وارد کند، به ورود سامانه موشکی اس 400 به کشور اشاره کرد و گفت: تمامی اس-400‌ ها در آوریل 2020 آماده استفاده خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: کسانی که فکر می‌کنند با شبکه خائنی که تشکیل داده‌اند می‌توانند ملت ما را به اسارت بگیرند، بار دیگر مانند تمام عبرت‌های تاریخی شکست خورده و درس گرفتند. شب 15 جولای خواستند ترکیه را غرق تاریکی کنند، ولی ناکام شدند. خداوند آنها را به چاهی که برای ما کنده بودند انداخت.

رئیس جمهور ترکیه گفت: هیچ کودتایی به نفع عاملان آن به اتمام نرسید، پس از این نیز به سود کودتاگران نخواهد بود. افرادی که در مدیترانه شرقی مدیترانه، قبرس و اژه حق را به طرف مقابل می‌دهند، اغفال شده‌اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اس 400 رجب طیب اردوغان ترکیه رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا اخلاص مند، مدیر عامل آب منطقه‌ای استان همدان به دعوت علی اصغر غفاری‌آثار، فرماندار رزن در شهرستان رزن حضور یافت و از محل رودخانه شهر رزن که در طرح جامع و تفصیلی، داخل محدوده شهر قرار گرفته است از آخرین وضعیت این رودخانه بازدید میدانی کردند.

در این بازدید، پیرامون ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها به منظور بررسی و حل و فصل موضوع، به مشاور ذیصلاح ارجاع و دستورات صادر شد تا در طی مدت زمان ۲۰ روز نسبت به حل و فصل موضوع اقدام شود.

همچنین در این بازدید بررسی و مشکلات پروژه مسکن ملی رزن نیز به صورت میدانی توسط مدیر آب منطقه‌ای استان، معاونین وی و مشاور ذیصلاح بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

در ادامه این بازدیدها که وحید آرمان رئیس دادگستری شهرستان رزن نیز حضور داشت با تاکید بر رفع موانع، دستورات لازم را ارائه کردند که با اقدام خردمندانه و حمایت گرانه مدیرعامل آب منطقه‌ای و رئیس دادگستری شهرستان مشکل بیش از ۴۰ هکتار زمین حل شد و با توافق و تملک انجام شده ۴۰ هکتار زمین به شهر رزن الحاق خواهد شد و فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان وارد فاز عملیاتی می‌شود.

غفاری‌آثار فرماندار رزن، ضمن تشکر از اقدامات مهم و ابتکار عمل مدیر آب منطقه‌ای استان و همچنین رئیس دادگستری شهرستان رزن افزود: با اتحاد و همدلی و به دور از حواشی و توان بالا و ریسک پذیری مدیران شهرستان و برخی مدیران استان برای خدمت به مردم ایستاده‌ایم.

کد خبر 6097679

دیگر خبرها

  • تایوان: آماده مقابله با تحرکات چین در زمان تحلیف رئیس‌جمهور هستیم
  • کارشناس آمریکایی:‌ غرب باید با روسیه مذاکره کند
  • رئیسی:تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ فرآیند تولید ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن اجرایی شده است/گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است
  • استقبال «اردوغان» از امیر کویت در آنکارا
  • «پوتین» به چین و ترکیه سفر می‌کند
  • ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد
  • میوه‌های «وعده صادق» در موازنه جدید منطقه
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • اتصال شبکه بانکی به سامانه املاک و اسکان عملیاتی خواهد شد
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق