Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردهمایی مدیران روابط عمومی واحد‌های سازمانی جهاددانشگاهی و فعالان این حوزه، پنج‌شنبه ۲۷ تیرماه در تالار اجتماعات کتابخانه‌ی مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از جهاددانشگاهی، گردهمایی مدیران روابط عمومی واحد‌های سازمانی جهاددانشگاهی و فعالان این حوزه، پنج‌شنبه ۲۷ تیرماه، در تالار اجتماعات کتابخانه‌ی مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گردهمایی با حضور حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی، محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،  مجید سلیمی رییس دانشگاه علامه طباطبایی، عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، ابوالقاسم رئیسی مدیرکل روابط عمومی این نهاد و مدیران، فعالان و کارشناسان حوزه‌ی ارتباطات جهاددانشگاهی به میزبانی جهاددانشگاهی علامه طباطبایی برگزار خواهد شد.
هم‌چنین در چهارمین گردهمایی مدیران روابط عمومی واحد‌های سازمانی جهاددانشگاهی و فعالان این حوزه، قرار است معاون امور مطبوعاتی وزارت ارشاد با موضوع «روابط عمومی و ارتباط با رسانه‌ها» به ایراد سخن بپردازد.
از دیگر بخش‌های این گردهمایی برگزاری دو کارگاه آموزشی با موضوعات «تولید محتوای موثر در بستر رسانه‌های نوین» و «خلاقیت در تبلیغات» می‌باشد.
گفتنی است، تقدیر از برگزیدگان روابط عمومی واحد‌های سازمانی جهاددانشگاهی و نشست هماهنگی بین واحدی با ارایه‌ی راهکار‌های موثر از دیگر قسمت‌های این گردهمایی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی دانشگاه علامه گردهمایی مدیران روابط عمومی طیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود

ایسنا/قم گردهمایی بزرگ دختران دانشجو به‌مناسبت روز میلاد حضرت معصومه(س) در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود.

گردهمایی بزرگ «دختران دانشجو» در آستانه فرا رسیدن روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) که به‌نام روز دختر نامگذاری شده در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

این مراسم روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

این تجمع با اجرای نجم‌الدین شریعتی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان همراه خواهد بود؛ حاج سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان در این مراسم مداحی می‌کند و سیدحمیدرضا برقعی به شعرخوانی خواهد پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه حمایت از «نخبگان درون سازمانی» تدوین و اجرا می‌شود
  • آغاز حمایت از کارگران نخبه با اجرای آیین‌نامه حمایت از «نخبگان درون سازمانی»
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد