Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - چند فرد مسلح بامداد امروز مادر سامسونا سیاسیا، بازیکن و سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال نیجریه را در جنوب این کشور ربودند. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزری تسنیم و به نقل از روزنامه گاردین انگلیس، مادر 76 ساله سامسونا سیاسیا در شهر بایلس در جنوب نیجریه توسط افراد مسلحی ربوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربایدگان پس از شکستن در ورودی خانه مادر سرمربی سابق تیم ملی فوتبال نیجریه وی را ربودند اما تاکنون هیچ تماسی با نزدیکانش برقرار نکرده‌اند.

در ادامه این خبر رسانه انگلیسی آمده است: مادر سامسونا سیاسیا نخستین‌ بار در ماه نوامبر 2015 میلادی توسط 3 فرد مسلح با موتورسیکلت ربوده شده بود. سامسونا سیاسیا در آن زمان تیم زیر 23 سال نیجریه را بری المپیک ریودوٰانیرو 2016 آماده می‌کرد. خانواده‌اش پس از پرداخت مبلغ درخواستی ربایندگان پس از 13 روز مادرشان را تحویل گرفتند.

کیا جورابچیان: انتقال کوتینیو به منچستریونایتد تقریباً غیرممکن خواهد بود

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم‌ملی فوتبال نیجریه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال نیجریه تیم ملی فوتبال نیجریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم

 فریدون زندی، ستاره سابق فوتبال کشورمان مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود. زندی در بخشی از این گفت و گو شدت سقوط ارزش ریال و افزایش نرخ ارز را غیر قابل باور می‌داند و می‌گوید: «وقتی به فوتبال ایران آمدم دلار هزار تومان بود».

این بازیکن ایرانی - آلمانی در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور گفت: «مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه».

بازیکن اسبق کایزرسلاترن، فرایبورگ و استقلال، از سال ۱۳۸۳ پیراهن تیم ملی ایران را پوشید و پنج گل ملی هم در کارنامه دارد. فردوسی‌پور در این مصاحبه درباره سرعت سقوط ریال و جهش ارز می‌گوید: «الان ممکنه اگه صبح شروع کرده باشیم با ۶۶، الان عجیب نیست که به ۷۰ رسیده باشه. خیلی تلخه».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد