Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس رضایی با تاکید بر اینکه شهرستان فریدن محروم است، برخوردار دانسته شدن این شهرستان را تعریف اشتباه در شاخص ها دانست و گفت: پیگیر بازگشت منطقه فریدن به لیست شهرستان های محروم در سطح ملی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فریدن، «عباس رضایی» در شورای اداری فریدن با تاکید بر اینکه مدیران شهرستانی جسارت تصمیم گیری داشته و در چهار چوب اختیارات قانونی جسارت عمل داشته باشند و با اشاره به گفتگو رو در رو با مردم فریدن گفت: هرماه یکی از مدیران کل استانی باید در شهرستان ها حاضر شده و به رفع مشکلات مردم بپردازند زیرا برخی از مشکلات مردم تنها با حضور مدیر حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار اصفهان با یادآوری اینکه فریدن به دلیل تعریف اشتباه شاخص ها از لیست مناطق محروم خارج شده و شهرستان برخوردار محسوب شده است، تاکید کرد: فریدن واقعا محروم است و باید به لیست محرومیت برگردد که در سطح ملی برای این امر در حال پیگیری هستیم و در شورای سازمان برنامه ریزی و بودجه استان نیز مطرح شده است، اعتبارات بین شهرستان ها براساس 21 شاخص استانی توزیع شود و این شاخص ها بازنگری خواهد شد تا گامی برای بازگشت امتیاز محرومیت به فریدن برداشته شده و اعتبارات به صورت عادلانه در میان شهرستان ها توزیع شود.

 

وی به ظرفیت کشاورزی منطقه و مطالعه گسترده در خصوص مراکز لجیستک بار در استان اشاره کرد و افزود: منطقه غرب استان اصفهان به عنوان یکی از مناطق لجیستک بار کشور شناسایی شده ودر مکانی میان دامنه تا تیران جانمایی خواهد شد و این امتیازی که در ان می توان محصولات کشاورزی بسته بندی و صادر کرد.

 

رضایی ابتدایی‌ترین مشکل شهرستان فریدن را تأمین آب شرب و آب کشاورزی دانست و بیان کرد: کمبود زمین برای مجتمع‌های گردشگری و واحدهای کارگاهی، کمبود قیر و سردسیر بودن منطقه که برای  کارهای عمران منطقه مشکل ایجاد کرده است و ارگان های حمایتی باید توجه ویژه تری به این مردم منطقه محروم داشته باشند.

 

 به گزارش شبستان، «عباس رضایی» در سفر یک روزه به شهرستان فریدن با حضور در گلزار شهدای شهر داران سفر خود را آغاز کرد و سپس پای درد دل مردم از طیف های مختلف نشست و  سپس در شورای اداری شهرستان فریدن شرکت کرد./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت بیانیه گام دوم انقلاب اردبیل شیراز امام رضا ع روزنامه معاون رئیس جمهور روزنامه ها عباس رضایی استاندار اصفهان فریدن محرومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم

حاج عبدالله والی، مسئول کمیته امداد امام خمینی و نماینده امام در منطقه محروم بشاگرد بود که با هدف انسان سازی و فقرزدایی به بشاگرد هرمزگان رفت و در مدت ۲۳ سال در آنجا خدمات ارزنده‌ای را انجام داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس جفا به مردم محروم منطقه است
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند