Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:25:15 GMT

تیم ملی جوانان به مصاف گل ریحان می رود

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۳۰۶۲

تیم ملی جوانان به مصاف گل ریحان می رود

ملی پوشان جوان ایران در جریان اردوی آماده سازی خود دیداری دوستانه با تیمی از لیگ دسته یک برگزار می کنند.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتبال جوانان ایران در حال برگزاری یکی از اردوهای آماده سازی خود در کمپ تیم های ملی است. شاگردان سیروس پورموسوی آبان ماه باید در مرحله مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در گروهی به همراه امارات، قرقیزستان و نپال به رقابت بپردازند و از همین رو چند مرحله اردو را در ماه های پیش رو خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در جریان اردوی فعلی تیم جوانان، با صلاحدید کادر فنی این تیم قرار است یک بازی دوستانه نیز برگزار شود. ملی پوشان جوان ایران روز جمعه، 28 تیر با تیم دسته یکی گل ریحان البرز دیدار خواهند داشت.

 

جوانان گل ریحان البرز دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جوانان گل ریحان البرز دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند. تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید. تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

کد خبر 6088352 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • ازبکستان ۲ - ۱ ویتنام/ ازبک‌ها حریف ایران شدند
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • افغانستان به مصاف تاجیکستان می‌رود
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال