Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان گفت: در موضوع کودکان خیابانی اتهامی متوجه بهزیستی نیست. در این زمینه مسئولیت با بهزیستی است و دیگر دستگاه‌ها باید کمک و همکاری‌های لازم با این سازمان را داشته باشند تا تکلیف کودکان کار و خیابانی در استان کرمان هرچه زودتر روشن شود.

دکتر محمدجواد فدایی امروز 25 تیرماه در دیدار با کارکنان اداره کل بهزیستی استان کرمان به مناسبت هفته بهزیستی(22 تا 28 تیرماه) با تاکید بر اینکه کار در بهزیستی سخت و دشوار بوده و با حقوق و پاداش مادی قابل مقایسه نیست اظهار کرد: کار در بهزیستی بار معنوی دارد و برای خدمت به بخشی از جامعه است که مشکلاتی دارند و شما برای انسانیت و خدا خدمت می کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شرایط خاص مراجعان بهزیستی و مشکلات جسمی و روحی این افراد، باید به این نکته توجه کرد که زحمات را با برخورد بد به هدر ندهیم که این موضوع نشان دهنده آن است که کار در بهزیستی از حساسیت زیادی برخوردار است.

فدایی تصریح کرد: مدیریت بدون مشارکت و فعالیت کارکنان موفق نمی شود و اگر فعالیت کارکنان سازمان های مختلف خوب نباشد، با هرچه ابزار، امکانات و برنامه ریزی خوبی که داشته باشیم، قطعا موفق نخواهیم شد و این موارد زمانی موثر است که کارکنان نیز فعالیت موثری داشته باشند.

وی در ادامه درباره دستمزدها بیان کرد: از مدیرکل می خواهیم گزارش دقیق و مستندی در زمینه درآمدها و حقوق کارکنان سازمان بهزیستی به استانداری ارائه کند تا به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و سازمان بهزیستی کشور دهیم و این مسئله را پیگیری خواهیم کرد و به هر میزانی که بتوانیم در استان و کشور بخش مادی زحمات همکاران بهزیستی را جبران کنیم، تلاش خواهیم کرد.

استاندار کرمان در ادامه با اشاره به به اختصاص 500 میلیون تومان اعتبار جهت توسعه سامانه‌های توان‌به (برای سالمندان) و ناشنوایان استان افزود: در موضوع کودکان خیابانی اتهامی متوجه بهزیستی نیست. در این زمینه مسئولیت با بهزیستی است و دیگر دستگاه ها باید کمک و همکاری ها لازم با این سازمان را داشته باشند تا تکلیف کودکان کار و خیابانی در استان کرمان هرچه زودتر روشن شود.

فدایی اظهار کرد: این موضوع مهمی است و باید این کودکان جمع آوری و آموزش داده شده و برای آنها کار ایجاد شود و همه ما مسئول اجرای این موضوع با مدیریت سازمان بهزیستی هستیم.

استاندار کرمان تصریح کرد: دریافت مجوز کمپ ماده 16 ویژه زنان دنبال شده اما هنوز اتفاقی نیفتاده و باید هر چه زودتر این مجوز دریافت شود که متاسفانه روند کند پیش می رود.

وی افزود: تفاوت حقوق دریافتی کارکنان قرادادی و پیمانی در همه دستگاه ها وجود دارد که از اختیارات استان خارج است و باید تصمیم ملی گرفته شود  بارها در این زمینه صحبت کرده ام و سعی می کنیم از طریق رییس جمهور یا معاون اول ایشان پیگیری کنیم.

تدوین سند سالمندی استان کرمان

"زهرا موسی پور" مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان در این دیدار اظهار کرد: در زمینه ساماندهی موسسات خیریه و سمن های فعال حوزه بهزیستی، منتظر آیین نامه خانه تشکل های وزارت کشور هستیم.

وی با اشاره به تدوین سند سالمندی استان کرمان افزود: امیدواریم این سند به زودی ابلاغ شود و دستگاه های اجرایی به آن توجه داشته باشند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طولانی‌ترین خیابان تهران ۶۹ سال قبل این شکلی بود + عکس

تصویر زیر از مجموعه عکس‌های محمود پاکزاد مربوط به خیابان ولیعصر(عج) تهران در سال ۱۳۳۴ است. 

از سازمان اسناد و کتابخانه ملی، محمود پاکزاد از اولین عکاسانی است که تاریخ خیابان‌های تهران را مصور و مستند کرده است، البته از جمله شهر‌هایی که پاکزاد برای عکاسی به آنها سفر کرده می‌توان به اصفهان، شیراز، تبریز، گرگان، اهواز، آبادان، خرمشهر، همدان، آذربایجان، قم، شهر‌های شمالی ایران اشاره کرد. پاکزاد در سال ۱۳۷۷ خودش را بازنشسته کرد و در سال ۱۳۷۸ عکس‌های خود را به سازمان اسناد ملی اهدا کرد.

تصویر زیر از مجموعه عکس‌های محمود پاکزاد از خیابان ولیعصر (عج) تهران در سال ۱۳۳۴ است. خیابان ولیعصر تهران یکی از شاه‌راه‌های ارتباطی در مسیر شمال به جنوب و برعکس در شهر تهران است. تا پیش از انقلاب اسلامی ایران خیابان ولیعصر را با نام خیابان پهلوی می‌شناختند. خیابان ولیعصر به‌واسطه درختان چنارش نیز شهرت زیادی دارد؛ گرچه که در گذشته تعداد این درختان بسیار بیشتر از امروز بود.

منبع: خبرآنلاین

tags # عکس تاریخی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • طولانی‌ترین خیابان تهران ۶۹ سال قبل این شکلی بود + عکس
  • هشدار یونیسف درباره وقوع فاجعه در رفح
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • افزایش نگرانی اسرائیل از قرار گرفتن در لیست سیاه سازمان ملل
  • سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملوء از کودک بود