Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برد پیت و اما استون بازیگر فیلم جدید دمین شازل با عنوان «بابل» شدند. اما استون، سابقه همکاری با دمین شازل در فیلم «لالالند» را داشته و جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را برای همین فیلم از آن خود کرده است.

دمین شازل اکنون مشغول ساختن سریال درام «ادی» برای نت‌فلیکس است و پس از آن روی صندلی کارگردانی «بابل» می‌نشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته شده «بابل» درامی ترکیبی از ماجرایی واقعی با شخصیت‌های داستانی است و با درجه R ساخته می‌شود.

در حالی که چندین استودیو برای گرفتن حقوق فیلم «بابل» اعلام آمادگی کرده‌اند، احتمال می‌رود لاینزگیت که توزیع کننده فیلم «لالا لند» بود، حقوق این فیلم را نیز به دست آورد. آن فیلم به ۱۴ نامزدی اسکار دست یافت و فروشی ۴۴۶ میلیون دلاری را تجربه کرد.

گفته شده داستان «بابل» که دمین شازل فیلمنامه‌اش را نوشته، در هالیوود دهه ۱۹۲۰ و در روزگاری رخ می‌دهد که صنعت فیلمسازی داشت سینمای صامت را پشت سر می‌گذاشت. شاید این فیلم به نوعی یادآور «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته کوئنتین تارانتینو باشد که در آن برد پیت در کنار لئوناردو دی‌کاپریو نقش‌آفرینی کرده است.

شایعات از این حکایت دارد که شازل فیلمنامه یک فیلم موزیکال دیگر را هم نوشته است.

او سال پیش با «اولین انسان» روی پرده سینماها رفت که در پنجاهمین سال ورود انسان روی ماه اکران شد و در آن رایان گاسلینگ در نقش نیل آرمسترانگ به عنوان نخستین فضانوردی که پا روی ماه گذاشت، دیده شد. این فیلم در گیشه موفق نبود و ۱۰۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرد.

حال باید دید در دوره‌ای که فیلم‌های ابرقهرمانی و دنباله‌ای دارند در باکس آفیس حکومت می‌کنند، آیا فیلم شزل می‌تواند هوایی تازه در این فضا باشد؟

منبع: ایندیوایر/۱۶ژوئیه ۲۵۸۲۴۵ کد خبر 1280211

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برد پیت کوئنتین تارانتینو لئوناردو دی کاپریو جوایز اسکار سینمای جهان بازیگران سینمای جهان باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا شورای نگهبان تیم ملی فوتبال ایران ایران و آمریکا فدراسیون فوتبال اتحادیه اروپایی مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا (استون ویلا ۲-۲ چلسی)

گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا را مشاهده می کنید.

دانلود (4.2MB)

دیگر خبرها

  • برج بابل، برج سکوت؛ جستاری در ستایش سکوت و تنهایی
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم
  • گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا (استون ویلا ۲-۲ چلسی)
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)