Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ناصر قادری روز سه شنبه در جریان بازدید فرماندار از تامین اجتماعی مراغه اظهار داشت: ۲۹ هزار و ۵۷۵ بیمه‌شده اصلی از طریق ۵ هزار و ۱۴۹ کارگاه فعال و نیمه فعال از خدمات بیمه‌ای تامین اجتماعی شهرستان برخوردارند.

وی افزود: از تعداد کل بیمه‌شدگان شهرستان، ۵ هزار و ۴۱۳ نفر از طریق مشاغل آزاد، ۱۵ هزار و ۶۷۹ نفر در قالب بیمه‌شدگان اجباری و ۸۶۹ نفر نیز در قالب بیمه‌شدگان اختیاری زیر پوشش خدمات بیمه‌ای تامین اجتماعی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قادری ادامه داد: همچنین، در این شهرستان یک هزار و ۹۸۳ نفر از رانندگان درون و برون‌شهری، ۲ هزار و ۵۷۵ نفر از قالی‌بافان، ۲ هزار و ۳۶ نفر از کارگران ساختمانی، ۱۸۹ نفر از بیمه‌شدگان خاص و ۱۷۵ نفر از زنبورداران و کارگاه‌های صنفی کم درآمد از خدمات بیمه‌ای بهره مند هستند.

وی اضافه کرد: هم اکنون در این شهرستان ۶۵۶ نفر از بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، براساس قانون کار، بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.

فرماندار مراغه نیز در این بازدید گفت: با توجه به اینکه بخش بزرگی از جمعیت ۲۶۸ هزار نفری این شهرستان از خدمات بیمهای بهره مند هستند، از این رو توسعه کیفی خدمات بیمه‌ای نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

حمید شکری ادامه داد: وجود نهادهای بیمه‌گذاری چون تامین اجتماعی، ظرفیتی مهم برای حمایت از خانواده‌ها در بخش‌های مختلف اجتماعی، بهداشت و درمان و اقتصادی است.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر بیمه تامین اجتماعی توانسته با ایجاد اعتماد بین مردم، زمینه بهره‌مندی اقشار مختلف جامعه را برای استفاده از خدمات بیمه‌ای فراهم کند.

وی گفت: با توجه به تعداد بالای جمعیت زیرپوشش خدمات بیمه‌ای تامین اجتماعی، توسعه بخش خدمات درمانی آن در آینده نزدیک، دور از انتظار نخواهد بود و در این زمینه پیگیری و رایزنی‌های مناسبی در حال انجام است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

۳۰۷۷/‌۷۴۸۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی آب از سد علویان مراغه به زمین‌های زراعی

فرمانی گفت: رهاسازی آب از سد علویان به خاطر بارندگی‌های زمستان و بهار زودتر از سال‌های قبل انجام شد.

فرمانی افزود: پیش بینی می‌شود امسال حدود ۸۰ درصد ظرفیت سد علویان از آب پر شود.

وی گفت: سد علویان آب حدود ۶ هزار هکتار از باغ‌ها و زمین‌های زراعی دو شهرستان مراغه و بناب را تامین می‌کند.

وی اضافه کرد: میزان بارندگی در سال زراعی امسال به ۲۷۰ مکعب رسیده و با ذخیره سازی آب در سد علویان تا شهریورماه نیاز کشاورزی و باغ‌های پایاب تامین خواهد شد.

 مدیر امور آب مراغه گفت: اولویت ذخیره آب سد علویان مراغه تامین آب شرب شهر ۲۰۰ هزار نفری مراغه است و امسال در تامین آب آشامیدنی مشکلی نخواهیم داشت.

وی افزود: آب در رودخانه صوفی چای در محدوده شهر مراغه پس از خلق جلوه‌های زیبای طبیعی به باغ‌ها و مزارع پایاب می‌ریزد.

 فرمانی افزود: همزمان با روز مراغه رهاسازی آب سد علویان فضای مطبوع و دل انگیزی را در حاشیه رودخانه صوفی چای به وجود آورده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی‌دهند/ تورم در بخش پزشکی با اجتماعی متفاوت است
  • بیمه ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت است
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم پزشکی در مقایسه با بخش اجتماعی بالاتر است
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت و بالاتر است
  • رهاسازی آب از سد علویان مراغه به زمین‌های زراعی
  • رهاسازی آب از سد علویان به زمین‌های زراعی شهرستان‌های مراغه و بناب
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی