Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سردار علی ذوالقدری پیش از ظهر امروز در نشست خبری دستگیری یکی از اراذل و اوباش سطح دو پایتخت در رابطه با جزئیات تخلف رخ داده از سوی این فرد، اظهار کرد: چندی پیش احدی از اراذل و اوباش در یکی از محله‌های جنوب تهران (خیابان فلاح) به کسبه محل و دستفروشان با قمه حمله ور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این درگیری یکی از کسبه دستفروش از ناحیه سر و دست مجروح می‌شود.

سردار ذوالقدری گفت: در بررسی‌هایی که انجام دادیم متهم را همان لحظه اول شناسایی کردیم و متوجه شدیم این متهم دارای هشت فقره سابقه زندان بوده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت ادامه داد: قدرت نمایی، درگیری با قمه، خرید و فروش مواد مخدر و … از جمله جرایم این اراذل و اوباش بوده است که با این جرایم سعی بر برهم زدن و اخلال در نظم عمومی را داشته است.

وی اظهار داشت: همچنین این اوباش پیشتر سابقه سرقت از لوازم خودرو را هم داشته است.

سردار ذوالقدری گفت: با بهره گیری از منابع اطلاعاتی مخفی گاه این متهم شناسایی شد اما به دلیل اینکه این فرد سابقه خرید و فروش مواد مخدر داشته و مادام مخفی گاه خود را تغییر می داده نتوانستیم در همان لحظه اول دستگیرش کنیم.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت خاطرنشان کرد: حدود یک ماه زمان برد با کار اطلاعاتی در غرب تهران این فرد را در مخفی گاهش دستگیر کنیم.

وی تصریح کرد: در هنگام دستگیری مقدار اندکی مواد مخدر همراه او بود و با بررسی‌هایی که از مخفی گاهش انجام دادیم ۱۲.۵ کیلو تریاک که در دیوار خانه جاسازی شده بود از مخفی گاهش به همراه مشروبات الکلی خارجی و دو قبضه سلاح سرد کشف شد.

سردار ذوالقدری افزود: این متهم سابقه دار حدود یک ماه متواری بوده که از سوی مأموران پلیس امنیت تهران بزرگ دستگیر شده و سعی داریم پرونده این فرد به گونه‌ای بر اساس شواهد باشد که دست قضات برای صدور احکام سنگین (که حالت بازدارندگی داشته باشد) باز باشد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اراذل اوباش دستفروشان دستفروش قمه مواد مخدر تریاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۳۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت دوچرخه از چند محله و آپارتمان در سطح شهر کرمان، ماموران کلانتری ۲۱ با بررسی میدانی محل وقوع سرقت‌ها و تجسس‌های بعدی، متهم دخیل در این سرقت‌ها را شناسایی و این فرد را هنگام پرسه زدن در یکی از محله‌های شهر دستگیر کردند.

وی افزود: این متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به انجام ۲۳ فقره سرقت دوچرخه و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد که در ادامه طی هماهنگی قضائی، ماموران فرد مالخر را نیز در مخفیگاهش غافلگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: فرد مالخر نیز به خرید و فروش ۲۳ دستگاه دوچرخه سرقتی اقرار کرد که شمار زیادی از این دوچرخه‌ها کشف و با تحویل آنان به مال باختگانی که عمدتا کودک و نوجوان بودند، باعث خوشحالی مجدد آنان شدیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان