Web Analytics Made Easy - Statcounter

تأخیر در تصویب و اجرایی شدن گزارش رونق تولید مجلس در حالی همچنان ادامه دارد که امروز با نزدیک به پنجمین ماه سال مجلس باید بستر لازم را برای تحقق شعار سال که همان رونق تولید است ایجاد می‌کرد. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ اقتصادی صنعت و تجارت نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اوایل اردیبهشت ماه امسال فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس شورای اسلامی از رونمایی راهکارهای پیاده‌سازی رونق تولید توسط مجلس در خردادماه امسال خبر داده بود اما با ورود به خردادماه صحبت از چکش‌کاری و اعمال نظر سایر کمیسیون‌های مجلس هم برای گزارش رونق تولید به‌ میان آمد به‌نحوی که رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس اواسط خردادماه امسال اعلام کرد: گزارش نظارتی مجلس برای رونق تولید در حال نهایی شدن است اما منتظریم نظرات سایر کمیسیون‌ها از جمله کشاورزی، صنعت و اقتصاد هم را در این رابطه ارزیابی و با جمع‌بندی کامل آن را به هیئت رئیسه مجلس ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این گزارش دارای دو فصل است، گفته بود: در فصل نخست بحث رونق تولید به‌صورت موضوعی در حوزه‌های بانکی، بیمه، مالیات و موضوعات گمرکی مورد ارزیابی قرار گرفته و در فصل دوم نیز به‌صورت جزئی مشکلات بخش‌های مختلف از جمله صنعت، معدن و کشاورزی بررسی و راهکارهای لازم ارائه شده است.

وی همچنین گفته بود: مجلس در این گزارش نظارتی درصدد است رونق تولید را آسیب‌شناسی و ضمن اعلام اشکالات، خلأهای قانونی را شناسایی کند تا در نهایت بستر لازم برای اجرایی شدن شعار سال مهیا شود، بر همین اساس به‌نظر می‌رسد تا پایان خردادماه گزارش نظارتی مجلس برای رونق تولید نهایی و برای قرائت تقدیم هیئت رئیسه مجلس ارسال شود.

در حال حاضر با نزدیک شدن با روزهای پایانی تیرماه، هنوز این گزارش در کش و قوس تصویب قرار داشته و خبری از اجرایی شدن آن نیست.

حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس در همین ارتباط به خبرنگار تسنیم می‌گوید: گزارش رونق تولید مجلس در دست چاپ بوده و بعد از تشریفات اداری تا یک ماه آینده در صحن مجلس قرائت خواهد شد.

تأخیر در تصویب و اجرایی شدن گزارش رونق تولید مجلس در حالی همچنان ادامه دارد که امروز با نزدیک به پنجمین ماه سال مجلس باید بستر لازم را برای تحقق شعار سال که همان رونق تولید است ایجاد می کرد اما متأسفانه هنوز خبری از این موضوع آنهم در مجلس شورای اسلامی نیست.

مالکیت معنوی، راهکار موثر رونق تولیدرونق تولید؛ هدف همگانیمعاون وزیر صنعت: رویکرد دستگاه‎ها به سمت رونق تولید نیست/دلایل گرانی خودرورونق تولید در بهار 98 محقق نشد/ ارز، بیمه و مالیات 3 مانع رونق تولیدنظام توزیع معیوب مشکل بزرگ «رونق تولید»3 ماه از سال گذشت، خبری از طرح مجلس برای «رونق تولید» نشدحذف واسطه‌ها از بهین‌یاب به رونق تولید کمک می‌کندبرنامه وزارت صنعت برای رونق تولید رونمایی شد


انتهای پیام/

R1012125/P/S7,78/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس سال رونق تولید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس سال رونق تولید نمایندگان مجلس سال رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۳۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | نشست خبری هفته بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس سازمان سینمایی به اظهارنظرها درباره بیکاری سینماگران و زیر سوال بردن فروش فیلم‌ها
  • بیکاری سینماگران ربطی به رونق اقتصاد و فروش فیلم‌ها ندارد
  • انصاف را در اظهار نظر رعایت کنیم/ رونق تولید و نمایش فیلم‌ها موجب کاهش بیکاری سینماگران شده است
  • رونق نشریات دانشجویی دغدغه‌مند و رو به جلوست
  • رشد نرخ باروری در ۱۴ استان/ تنها نیمی از قانون اجرا شده است
  • گزارش تصویری | نشست خبری هفته بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • پس از بارش های اخیر همچنان۱۱ استان درگیر کم بارشی
  • رونق تولید با مالیات بر سوداگری
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟