Web Analytics Made Easy - Statcounter

۵ طرح و انصراف ۴ نماینده در طرح سوال از وزرا در نشست علنی امروز خانه ملت اعلام وصول شد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر یوسف نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز پارلمان چند فقره طرح شورای عالی استان‌ها را به صورت عادی اعلام وصول کرد.

بر این اساس طرح الحاق یک جزء به بند الف.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ماده ۳۱ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه، طرح اصلاح ماده ۴۴ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ۲، طرح اصلاح ماده ۱۰ قانون تشکیل وزارت جهاد کشاورزی مصوب ۱۳۷۹، طرح اصلاح ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، طرح الحاق یک تبصره به عنوان تبصره ۳ به ماده ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده اعلام وصول شد.   بیشتر بخوانید:
دریافت آپارتمان توسط برخی نمایندگان برای انصراف از استیضاح اگر نماینده‌‌ای آپارتمان یا ماشین گرفته باشد برخورد می‌کنیم سلیمی: لیست نمایندگان آپارتمان‎بگیر را در مجلس قبل دیدم / نماینده معتاد هم در بعضی از دوره‎ها داشتیم
همچنین یوسف‌نژاد چند مورد اعلام انصراف از سوال را قرائت کرد.

بر این اساس اعلام انصراف سوال حسین مقصودی نماینده سبزوار از وزیر علوم درباره لزوم تعیین تکلیف اساتید حق‌التدریسی دانشگاه‌های کشور، انصراف احمد بیگدلی نماینده خدابنده از طرح سوال از وزیر تعاون در خصوص مغایرت انتصاب مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کشور با قانون ساختار نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی، اعلام انصراف سوال علی بختیار نماینده گلپایگان از طرح سوال از وزیر تعاون در خصوص عدم ممانعت از برگزاری آزمون استخدامی غیر قانونی شرکت تترا و اعلام انصراف سوال احمد مرادی نماینده بندر عباس از وزیر ارتباطات درباره فقدان پوشش ارتباط تلفن همراه در بسیاری از روستا‌ها و جاده‌های مواصلاتی نیز قرائت شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی سوال از وزرای دولت وزیر علوم وزیر کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد

وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات به اظهارات مطرح شده درباره میزان چاپ پول در دولت رئیسی واکنش نشان داد.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار تصویری در کانال تلگرامی خود نوشت:

عبدالناصر همتی گفته است که میزان چاپ پول در ۲/۵ سال اخیر از کل پول چاپ شده در تاریخ ایران از عصر باستان تا سال ۱۴۰۰، بیشتر بوده است.

دیگر خبرها

  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • تخصیص زمین به خانواده ۳ فرزند به بالا در استان همدان
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • وزیران تندرو کابینه اشغالگر حمله فوری به رفح را از نتانیاهو درخواست کردند
  • چه کسی محجور است؟/ آثار حقوقی شخص محجور
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • نماینده کارگران: وزیر کار به دنبال کنار گذاشتن تشکل‌های کارگری است
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند